- Katılım
- 12 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,439
Hiç vakit kaybetmeden bugün honda bayisine gittim 2007 model mavi-ortası gri olan modeli ayırttım.Cuma günü teslim edecekler aküsü gelecekmiş sabırsızlıkla bekliyorum.
Sormak istediğim birşey var 2006 model ile 2007 arasında ne tür farklar benim gözlemledigim 1. renkler değişmiş 2.arka tekerleğin balata yerinde bağlantıda bir fazlalık alınmış gözlemlerim bunlar başka neler farklı ? yorumlarınızı eksik etmeyin.![]()
dostum en doğru tercihi yapmışsın tebrikler..:cat:
2006 ve 2007 deki farklar arka göbek bide dediğin gibi 2 renk oldu motorlar ama 2006 ların daha sağlam sanki göbekleri ama farketmez innova innovadır al hayrını gör kaya misali kullan.....
evet bende araya sıvışayım n oluyor..
abi gel sende gel (ula müsteri çeker gibi üye çekmeye çalışıyoruz topiğe)maksat tartışalım konuşalım
problemleri vs vs ....yi
izzet bu motor seninmi kanka temizmiş baya he.
buda benim alet.....



Son düzenleme: