Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 May 2008
Mesajlar
20
innova

bana 2007 model kmsi az (10000 olmamış)garantili temiz innova lazım

ne kadara kadar fiyatı iyidir.bir tane var internetten buldum,2007 daha 800 km de .2300 ytl...fiyat nasıl.emekli den :):mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
20
Saol Arkadaşım Benimde O Dikkatimi çekti Açıkçası .ama Iki Taraftanda Yamulmuş Sanki Bilerek Yamultulmuş Gibi.ne Dersin.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
0 km fiyatı ben yeni aldım 3300 ytl.bilsem bunu alırdım..
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
20
0 km fiyatı ben yeni aldım 3300 ytl.bilsem bunu alırdım..

3300 HERŞEY DAHİL ama değil mi?birde bişey sorcam simdi bunlar yarı otomatik debriyaj yok 3. vitesle gidiyoz diyelim aniden fren yapıp durcaz.nasıl oluyo durmak için boşamı almamız gerekiyor hemen yada gazı kesip fren yapıp duruyoz sonra kalkarken 1 e takıp mı kalıkıyoz?çok uzattım kusura bakma :)

aykan kardeşim ordamısın? cevabını bekliyom :)
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Vallahi çok eskiden mecidiyeköyde karakolun az yanında jetpa denen biyer vardı gazatelerdede ilanları vardu cup model motorlar satıyorlardı ozamandan belli bu motorların çekiş gücüne yarı otomatik oluşuna sessiz gidişine hasta oluyordum.

Yanlız telli jant olaması sanırım şanbiyerli lastik kulanması manasına gelıyor, lastikleride cok ince güvensiz bir görüntü var ve birde genel görünüm sportif deyil :( şu konularada bi el atsalar bende hastayım bu motorlara özelliklede ekonomik olmasına :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
cup bu devirde binilecek en mantıklı makinadır özellikle tr şartlarında
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
3300 HERŞEY DAHİL ama değil mi?birde bişey sorcam simdi bunlar yarı otomatik debriyaj yok 3. vitesle gidiyoz diyelim aniden fren yapıp durcaz.nasıl oluyo durmak için boşamı almamız gerekiyor hemen yada gazı kesip fren yapıp duruyoz sonra kalkarken 1 e takıp mı kalıkıyoz?çok uzattım kusura bakma :)

aykan kardeşim ordamısın? cevabını bekliyom :)

dostum erken çıktım yanıtlayamadım kusura bakma ben çok uzun yıllardır cup motora biniyorum senin cevabına gelince hangi hızda hangi viteste olursa olsun gücü kestiğin anda yani gazı durabilirsin çünkü gazı kesince güç aktarmıyor lastiklere kompresyona geçiyor motor ama durup kalkınca vitesi 1 e veya 2 ye almak mantıklı 4 dede kalkış yaparsın ancak zorlanır motor güç düşük olduğundan 4 üncü viteste atak bi kalkış yapamassın ama asla stop etmez motor çünki ayırma içerde otomatik oluyor sen sadece yarı manuel kullanıyorsun...alışması çok kolay ve çok çok ekonomiktir yakıtı adeta koklar yakmaz yani ben cbf 150 yi satıp innova aldım gerisini sen düşün:cat:
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
20
dostum erken çıktım yanıtlayamadım kusura bakma ben çok uzun yıllardır cup motora biniyorum senin cevabına gelince hangi hızda hangi viteste olursa olsun gücü kestiğin anda yani gazı durabilirsin çünkü gazı kesince güç aktarmıyor lastiklere kompresyona geçiyor motor ama durup kalkınca vitesi 1 e veya 2 ye almak mantıklı 4 dede kalkış yaparsın ancak zorlanır motor güç düşük olduğundan 4 üncü viteste atak bi kalkış yapamassın ama asla stop etmez motor çünki ayırma içerde otomatik oluyor sen sadece yarı manuel kullanıyorsun...alışması çok kolay ve çok çok ekonomiktir yakıtı adeta koklar yakmaz yani ben cbf 150 yi satıp innova aldım gerisini sen düşün:catÇOK SAOL AYKAN ÇOK GÜZEL AÇIKLAMIŞSIN:cat:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
bende var. senin o dediğin gri renk.. bende mavi var. 7500 km 2200 ytl. ayrıca o motorda çanta manta hiçbişey yok. bende 200 ytl değerinde sıfır kappa çanta var. o çantayı takmak için demirinide yaptırdık ayrıca satılmıyor yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst