- Katılım
- 16 Şub 2006
- Mesajlar
- 575
Arkadaşlar ben de Keeway Partner(CUP) kullanıyorum. Motosikletimden de memnunum. Az yakıyor çok gidiyor. Gerçi İnnova alabilseydik daha iyiydi ama; Mecburiyetden şimdilik Keeway'e takılacağız.
Sizlere bir sorum olacak, Motosikletlerinizde Yağ filtresi varmı?
Sizlere bir sorum olacak, Motosikletlerinizde Yağ filtresi varmı?







