Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Şub 2006
Mesajlar
575
Arkadaşlar ben de Keeway Partner(CUP) kullanıyorum. Motosikletimden de memnunum. Az yakıyor çok gidiyor. Gerçi İnnova alabilseydik daha iyiydi ama; Mecburiyetden şimdilik Keeway'e takılacağız.
Sizlere bir sorum olacak, Motosikletlerinizde Yağ filtresi varmı?
 
Katılım
26 Mar 2007
Mesajlar
66
bende var. senin o dediğin gri renk.. bende mavi var. 7500 km 2200 ytl. ayrıca o motorda çanta manta hiçbişey yok. bende 200 ytl değerinde sıfır kappa çanta var. o çantayı takmak için demirinide yaptırdık ayrıca satılmıyor yok

Sahibinden deki yoshimura eksozlu innova senin mi?
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
Arkadaşlar ben de Keeway Partner(CUP) kullanıyorum. Motosikletimden de memnunum. Az yakıyor çok gidiyor. Gerçi İnnova alabilseydik daha iyiydi ama; Mecburiyetden şimdilik Keeway'e takılacağız.
Sizlere bir sorum olacak, Motosikletlerinizde Yağ filtresi varmı?

malesef kardeş hiç bir cup motorda yağ filtresi yok teknik olarak olmuyor ben hiç görmedim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
yağ filteresi olmaması birazda hacimin küçüklüğünden kaynaklanıyor gerekte yok zaten her 1000 de değişiyor yağ bu devirde kullanılacak tek motoru kullanıyoruz arkadaşlar km 80 yakıyo bizim aletler...daha ekonomiği varsa gelsin :mrgreen:benzinin literesi 4 liraya giderken ideal seçim...
 
Katılım
23 Nis 2008
Mesajlar
25
:queen:
banamı dedin rambo :)
dogan diyerekten.nerde gördün :)

hayatonda.com.da görmüştüm.geçen hafta sonu honda servisinde senin motordan arkadaşın biri almıştı( innova 125)oradan çağrışım yaparak bizim siteyi gezerken bizim siteye üye olduğunu farkettim orada görmüştüm
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
honda c serisi olan ilk modeli c50 ile yola başladı...

aagal6.jpg



27876705d2ec93cea0op1.jpg
[/

daha sonra c70 üretildi...





c90 üretidi şu an bende bulunmakta olan bu motorlar dünyanın en sağlam cup modelleri..







bu makineylede uzun süre çit sürmüş olmalılar....




buda 3 yıl önceki wave modeli çin yapımı ancak baya sağlam bi makina onuda kullandım ve çok memnun kaldım..



devrimin son modeli innova....

22486012anf2012520innovlq6.jpg




buda yurt dışında üretilen enjeksiyonlu model tr ye gelme ihtimali çok düşük..

hondainnova1252007noirsqn6.jpg
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün itibariyle 1100 km deyim bakım yapıldı yağ değişti rutin kontroller zincir gerginliği vs şimdilik hiçbir problem yok..yakıt tükrtimi 100 den 80 e düştü km de ..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
innovanın yedek parça fiyatlarını eline geçen olursa paylaşsın ben biraz araştırdım ama koyacak bi tablo yapamadım şimdilik..
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Nice 1000km'lere arkadaşım..İnnova seni hiç üzemeyecektir..Emin ol buna..Yedek parça fiyatlarını bulursam yazarım buraya..Yakıt tüketimi kendi motorumda 7/8ykr civarı...:)
Saygılar.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan
Nice 1000km'lere arkadaşım..İnnova seni hiç üzemeyecektir..Emin ol buna..Yedek parça fiyatlarını bulursam yazarım buraya..Yakıt tüketimi kendi motorumda 7/8ykr civarı...:)
Saygılar.

eyvallah dostum ya bakıyorum forumda innovacılar var bikaçtane buraya hiç bişey yazmıyorlar biraz daha fazla olsak daha çok şey paylaşırız kanısındayım..:wiinkk:
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Sahibinden deki yoshimura eksozlu innova senin mi?

evet benim :cat: almak mı istedin?=

EVET RAMBOLU YENİ ÜYE OLDUM ASLINDA İNNOVA ARIYORUM DAHA ALMADIM.:)



değerli arkadaşım seninle konuştuk hatırlarsan ben beykozdan...ama sen sözünde durmadın :) ben sana güvendim motoru hiç kimseye göstermeden direk alcaktım..ama gelmedin..yanlış anlama benim gelmeme sebebim daha acemiyim,o yüzden :))hala anlaşabilirizz.

hocam, adamlar izin vermiyor bu aralar, işten mi kovduracan bizi, anlayışlı ol işte gelemedim, hem bak hem motor alacan hemde satıcıyı ayağına çağıracan herkez benim gibi düşünmez
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
Herkese merhaba honda innova hakkında araştırma yaparken bu forumu farkettim.Paylaşılalar yazılanlar hoşuma gitti güzel bir ortam oluşturmuşsunuz tebrikler.
innova almak istiyorum bayii 3100 ytl fiyat verdi.Burada çok kullanılan bir motor çin mallarına 1750-2250 ytl istiyorlar.İçime pek sinmedi.taksitle alacagım için 3400 ytlyi buluyor fiyat yinede almak istiyorum siz ne dersiniz?
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkese merhaba honda innova hakkında araştırma yaparken bu forumu farkettim.Paylaşılalar yazılanlar hoşuma gitti güzel bir ortam oluşturmuşsunuz tebrikler.
innova almak istiyorum bayii 3100 ytl fiyat verdi.Burada çok kullanılan bir motor çin mallarına 1750-2250 ytl istiyorlar.İçime pek sinmedi.taksitle alacagım için 3400 ytlyi buluyor fiyat yinede almak istiyorum siz ne dersiniz?
Kaçırma dostum..Valla burda peşin fiyatı 3500'e yakın oldu..:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Herkese merhaba honda innova hakkında araştırma yaparken bu forumu farkettim.Paylaşılalar yazılanlar hoşuma gitti güzel bir ortam oluşturmuşsunuz tebrikler.
innova almak istiyorum bayii 3100 ytl fiyat verdi.Burada çok kullanılan bir motor çin mallarına 1750-2250 ytl istiyorlar.İçime pek sinmedi.taksitle alacagım için 3400 ytlyi buluyor fiyat yinede almak istiyorum siz ne dersiniz?

bencede al en ufak bir pişmanlık duymayacağına eminim:cat:
piyasadaki bütün cuplar hondanın taklididir ilk cup modeli honda üretmiştir!!!
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
178
Hiç vakit kaybetmeden bugün honda bayisine gittim 2007 model mavi-ortası gri olan modeli ayırttım.Cuma günü teslim edecekler aküsü gelecekmiş sabırsızlıkla bekliyorum.
Sormak istediğim birşey var 2006 model ile 2007 arasında ne tür farklar benim gözlemledigim 1. renkler değişmiş 2.arka tekerleğin balata yerinde bağlantıda bir fazlalık alınmış gözlemlerim bunlar başka neler farklı ? yorumlarınızı eksik etmeyin.:)
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Knight_eagle
Hiçbir fark yok arkadaşım hatta karşılaştırma yapayım...
2006 model..
big_8090395_969012_fy9b277.JPG

2007 model..
big_8072931_498988_1j3t361.JPG

celıl ybr
Normalde fiyatlar aynı sadece innova çok satılıyor diye 150/200 YTL daha pahalı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst