Honda Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Hiç vakit kaybetmeden bugün honda bayisine gittim 2007 model mavi-ortası gri olan modeli ayırttım.Cuma günü teslim edecekler aküsü gelecekmiş sabırsızlıkla bekliyorum.
Sormak istediğim birşey var 2006 model ile 2007 arasında ne tür farklar benim gözlemledigim 1. renkler değişmiş 2.arka tekerleğin balata yerinde bağlantıda bir fazlalık alınmış gözlemlerim bunlar başka neler farklı ? yorumlarınızı eksik etmeyin.:)

dostum en doğru tercihi yapmışsın tebrikler..:cat:
2006 ve 2007 deki farklar arka göbek bide dediğin gibi 2 renk oldu motorlar ama 2006 ların daha sağlam sanki göbekleri ama farketmez innova innovadır al hayrını gör kaya misali kullan.....

evet bende araya sıvışayım n oluyor..

abi gel sende gel (ula müsteri çeker gibi üye çekmeye çalışıyoruz topiğe)maksat tartışalım konuşalım
problemleri vs vs ....yi :):cat:


izzet bu motor seninmi kanka temizmiş baya he.


buda benim alet.....





 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Yok Aykan'cım benim motor değil...Karşılaştırmak için sahibinden.com'dan aldım..Benim motorun fotolarını diğer sitede bulabilirsin..!
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Ya seninkide ne kadar temizmiş..Allah nazarlardan korusun..Bu arada kaç km oldu...Yakıt ve hız nedir?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan
Ya seninkide ne kadar temizmiş..Allah nazarlardan korusun..Bu arada kaç km oldu...Yakıt ve hız nedir?

1200 oldu izzet hızı denemedim fazla hız merakım yok desem yeridir 100-110 şidilik o civarlarda normal yolda çok rüzgarda düşüyor tabi ama 5000 kmden sonrasını beklemek gerek asıl ozaman gider ama ben 100 den sonrası zorlamaya girer diyorum..yakıt normal 150 km civarı 1 depoyla gidiyor..
yalnız bikere yokuş aşşağı 120 gördüm tam dik değilde inişli rampa bodrum girişi.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
türkiyeye giriş olarak alınan ötv yani özel tüketim vergisine zam geldiğinden dolayı motosiklet fiyatlarına zam gelmiş honda bayisindeki satıcı demişti..
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
422
herkes gelsin:D yanlız aykan bodrum'da innova'nın çok meşhur olduğunu söylemekteler acaba doğrumu..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
herkes gelsin:D yanlız aykan bodrum'da innova'nın çok meşhur olduğunu söylemekteler acaba doğrumu..

aynen doğrudur abi bodrumda innova çok yer gök innova çünkü bizim yarım ada ancak böle bi motora ihtiyaç duyar ekonomik,sağlam motor özellikle denizci ve kaptan abilerden yoğun rağbet var bizde yazın turizm işiyle uğraşıyoruz günde bazen 300 km yol yapıyoruz şehir içinde git gel vs..:cat:
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
MErhabalar cupcı kardeşler valla bu honda cupları cok tavsiye ediyorlar ama benim altımda ufacık kalcak diye korkuyorum 1,80 boy 86 Kg ile motorada banada yazık olur gibi geliyor sizin öneriniz nedir?
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
MErhabalar cupcı kardeşler valla bu honda cupları cok tavsiye ediyorlar ama benim altımda ufacık kalcak diye korkuyorum 1,80 boy 86 Kg ile motorada banada yazık olur gibi geliyor sizin öneriniz nedir?

aşşağı yukarı aynı kiloda ve boydayız bence küçük kalacak diye motordan vazgeçmek hiçde mantıklı değil o boy ve kiloda today kullanan bile biliyorum önemli olan sağlamlık ve ekonomi böle bi endişen olmasın.....:cat:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Zaten innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..:cat:

Rüzgar yokken çok rahat gidiyor..Benim şuan 4lt. ile 160km gitti...:)

Rüzgar olunca düz yolda 110-115'de kalıyor..Rüzgar yoksa 125 hatta 130..:bounce:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
aykan
Zaten innovanın tek eksi yönü rüzgarda savrulması..:cat:

Rüzgar yokken çok rahat gidiyor..Benim şuan 4lt. ile 160km gitti...:)

Rüzgar olunca düz yolda 110-115'de kalıyor..Rüzgar yoksa 125 hatta 130..:bounce:

valla izzet 1200 deyim şuana kadar yokuş aşşağı 120 gördüm bikere ama düzde en fazla 100 105 gidiyor şu an açılmadı daha zannediyorum ...
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aykan
Açılmış bir innova düz yolda rüzgar yoksa 110-120 rahat görecektir..Sen en iyisi ykous asagı iyice zorla..O zaman açılır heralde..
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
bugün deneme yaptım gene eğimde yokuş aşşağı bodrum girişi 125 km hıza ulaştı ama çok rüzgar olduğundan genelde düzde 100 105 en fazla geçmiyor...
şu an için çok memnunum aletten herkese tavsiye ederim...yakıtta 150 km oldu bitmek bilmiyor....
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün deneme yaptım gene eğimde yokuş aşşağı bodrum girişi 125 km hıza ulaştı ama çok rüzgar olduğundan genelde düzde 100 105 en fazla geçmiyor...
şu an için çok memnunum aletten herkese tavsiye ederim...yakıtta 150 km oldu bitmek bilmiyor....
Ne dedim git gide açılacak ve açılıyor..Rüzgarsız ve düz bir yolda innova 120-125 görecektir..Bende bir ara yokus asagı ibreyi sona getirmiştim ama çok korktum ondan sonra basmadım..:pale: Fakat heryerde 120 diyor benim innova..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst