- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,070
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gülegüle kullan hayırlı olsun başında paralansın
kıskandım :mrgreen:
kazasız belası yollar
tekerinde düz bassın verdiğin cevapları okudum
yeterince bilinçli birine benziyosun tek dileğim dikkatli olman
trafik kazalarının çoğu ya yavaş giderken yada gereği olmayan biyerde abartı hızlı giderken oluyor.. bu yüzden yok yüksek cc aldın ölürsün gibi saçmalıkları kesin artık bi alışma süreci vardır motorun tepkilerini ölçers,n gazı kapattığında nası ivmeleniyor.. fren yaptığında nası kayıyo.. bu noktaları kavradıktan sonra gerisi sürücünün gaz la çalışan :mrgreen: iradesine kalıyo. bana sorarsan sen bu makineyle 5000 i devirdikten sonra patlama riskin 50000 i deviren adamla aynı
tabi işin içine hava şartları vs. girmezse
neyse çok konuştum ben tekrar hayırlı olsun diyeyim.
forumdan dinmeyene ve boy a danışabilirsin sanırım 1000rr konusunda... ikiside tecrübeli abilerim
kazasız belası yollar
trafik kazalarının çoğu ya yavaş giderken yada gereği olmayan biyerde abartı hızlı giderken oluyor.. bu yüzden yok yüksek cc aldın ölürsün gibi saçmalıkları kesin artık bi alışma süreci vardır motorun tepkilerini ölçers,n gazı kapattığında nası ivmeleniyor.. fren yaptığında nası kayıyo.. bu noktaları kavradıktan sonra gerisi sürücünün gaz la çalışan :mrgreen: iradesine kalıyo. bana sorarsan sen bu makineyle 5000 i devirdikten sonra patlama riskin 50000 i deviren adamla aynı
tabi işin içine hava şartları vs. girmezse
neyse çok konuştum ben tekrar hayırlı olsun diyeyim.
forumdan dinmeyene ve boy a danışabilirsin sanırım 1000rr konusunda... ikiside tecrübeli abilerim
Son düzenleme: