Honda 1000RR cartman ne aramaz :)

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
her koyun kendi bacağından asılır..umarım talihsiz bir anı yaşamazsın hayırlı uğurlu olsun

Keşke şöyle şeyler yazmasanız, iyi dilek mi sunuluyor lanet mi okunuyor belli değil.

Artık sırf birileri kaza yaptığında ben demiştim demek için yazılıyormuş gibime geliyor.

Her koyun kendi bacağından asılıyorsa diğer koyunlar bunu neden konuşma ihtiyacı duyar anlamıyorum, teknik açıdan tavsiyeniz varsa söyleyin arkadaşa.

Şuna dikkat et buna dikkat et, şurdaki eğitimi muhakkak al vs. vs.

Felaket tellallığı yapmanın hiç birimize faydası yok.:pale:
 
Katılım
1 Şub 2006
Mesajlar
1,750
bak bende yabancıyım baştan pazarlık edelim cevap yazacaksan yazarım ona göra haa!! :mrgreen:

Şaka biryana allah kaza bela vermesin kazasız belasız kullanırsın inşallah gaz kolu senin idarende anladığım kadarı ile daha önce evveliyatında var 125r 600rr filan

ben 99 yılında ilk motosikletimi aldığımda mz 301 almıştım 3 ay sonra abiminde merak sarmasıyla zzr1100 aldık fakat o tayini doğuya çıktığı için kullanamadı 6 ay kadar bende kaldı motosiklet ve direk 301 den 1100 cc ye geçiş yapmış oldum

2006 yılının başında eskişehir mt ile toplantılara başladım ve 7 yıl sonra ilk defa cbr125 kullandım 3 ay sonra ise alanyada bir süre 1000rr kullandım gene direk 1000lik yani dediğim gibi gaz kolu senin idarende büyük cc deki tek zafiyet eksozdan çıkan tatlı sese aldanmamak herkezin bakışları sende olduğu anda gaza gelmiyorsan sorun yoktur ..

bide ehliyetini alda senle anlaşalım mete_handurosu pataklamaya gidelim çok gözüme batıyo bu günlerde sanada bulaşıyo nasılsa :queen:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
her koyun kendi bacağından asılır..umarım talihsiz bir anı yaşamazsın hayırlı uğurlu olsun

ben bugune kadar bir cok tebrik ve taziye msjı yazdım. Ama kimseye demedim bak bunu almışsın arkdas sen ölürsün dikkkat et.SS tehlikeli dikkatli kullan demişimdir en fazla.

Resmi güzel çekememişler :queen:

Beğenseydin şaşardım zaten :) Şu hayatta beğendiğin bir şey var mı?



Keşke şöyle şeyler yazmasanız, iyi dilek mi sunuluyor lanet mi okunuyor belli değil

Artık sırf birileri kaza yaptığında ben demiştim demek için yazılıyormuş gibime geliyor.

Her koyun kendi bacağından asılıyorsa diğer koyunlar bunu neden konuşma ihtiyacı duyar anlamıyorum, teknik açıdan tavsiyeniz varsa söyleyin arkadaşa.

Şuna dikkat et buna dikkat et, şurdaki eğitimi muhakkak al vs. vs.

Felaket tellallığı yapmanın hiç birimize faydası yok.:pale:

İyi düşünün, iyi olsun. Akıldan cıkmaması gereken tek şey aşırı dikkat. Çünkü kontrolsüz güç, güç değildir.benim felsefem bu....Aye cim boşver ben kötü yazanlara da saydı duyuyorum.Onlar yarın öbür gün motosiklet veya CC yükselttiklerinde ben hep TEKERİN DÜZ BASSIN, HAYIRLISI OLSUN derim...Kimse de demedi ki şurdan eğitim al bu ark SS konusunda bilgilidir ona danışabilirsin tarzında yaklaşımlar beklerdim...

bak bende yabancıyım baştan pazarlık edelim cevap yazacaksan yazarım ona göra haa!! :mrgreen:

Şaka biryana allah kaza bela vermesin kazasız belasız kullanırsın inşallah gaz kolu senin idarende anladığım kadarı ile daha önce evveliyatında var 125r 600rr filan

ben 99 yılında ilk motosikletimi aldığımda mz 301 almıştım 3 ay sonra abiminde merak sarmasıyla zzr1100 aldık fakat o tayini doğuya çıktığı için kullanamadı 6 ay kadar bende kaldı motosiklet ve direk 301 den 1100 cc ye geçiş yapmış oldum

2006 yılının başında eskişehir mt ile toplantılara başladım ve 7 yıl sonra ilk defa cbr125 kullandım 3 ay sonra ise alanyada bir süre 1000rr kullandım gene direk 1000lik yani dediğim gibi gaz kolu senin idarende büyük cc deki tek zafiyet eksozdan çıkan tatlı sese aldanmamak herkezin bakışları sende olduğu anda gaza gelmiyorsan sorun yoktur ..

bide ehliyetini alda senle anlaşalım mete_handurosu pataklamaya gidelim çok gözüme batıyo bu günlerde sanada bulaşıyo nasılsa :queen:

Bana biraz karın ağrısı gibi geliyor ara ara oluyor böyle şeyler..hoş değil ama:silent:

(Bana biraz karın ağrısı gibi geliyor dedim ağrısı olmayan atlamasın)


:)
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin kız gibi motor valla :)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
rengi çok kötü, hem ehliyetin de yok, sözün özü sana gitmemiş bağa vir onu sen, hyosung neyine yetmiyor :p
Allah kaza bela vermesin.
gaza gelme.
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
rengi çok kötü, hem ehliyetin de yok, sözün özü yok sana gitmemiş bağa vir onu sen, hyosung neyine yetmiyor :p
Allah kaza bela vermesin.
gaza gelme.

ya bilader sen bari yapma şu ehliyet olayını..... ana nedenmiş neyi varmış ne güzel renk?sen hangi rengi istersin. hyosung vardı da biz mi binmedik....
 
Katılım
9 Ağu 2007
Mesajlar
70
Keşke şöyle şeyler yazmasanız, iyi dilek mi sunuluyor lanet mi okunuyor belli değil.

Artık sırf birileri kaza yaptığında ben demiştim demek için yazılıyormuş gibime geliyor.

Her koyun kendi bacağından asılıyorsa diğer koyunlar bunu neden konuşma ihtiyacı duyar anlamıyorum, teknik açıdan tavsiyeniz varsa söyleyin arkadaşa.

Şuna dikkat et buna dikkat et, şurdaki eğitimi muhakkak al vs. vs.

Felaket tellallığı yapmanın hiç birimize faydası yok.:pale:

yaptığının yanlış bişey olduğunu görmemek için kör olmak lazım..bende her ne kadar arkadaşı tanımasamda allah korusun kendimi taziye mesajı yazarken bulmak istemiyorum.bu yüzden sitem belirten bi msj yazdım ve sonuçta yine kendi kararınıy kendisi vericegni belirttm.bunda kötü bi yan göremiyoum.diğer koyun olarak asılan bir koyun görmek istemiyorum olay budur...
 
Katılım
2 Haz 2006
Mesajlar
286
hayırlı olsun abi, tekerin düz bassın :) aldırma sen kötü tavırla yaklaşanlara kendinden emin ol yeter ki gördüğüm kadarıylada öylesin.
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Hayırlı olsun... Başlangıç motoru budur işte :mrgreen:
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
peki sana bi soru madem SS sevmezsin neden nickin de RR var. senin de kanların da var SS ama caktırmıyosun dimi????

İyide ben ss sevmem demedimki! Niye hüsnü kuruntu yaptınız cartman efendi :queen:
ss severim yeni motorumuda gururla sunarım, ama cuma günü :cherry:
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
İyide ben ss sevmem demedimki! Niye hüsnü kuruntu yaptınız cartman efendi :queen:
ss severim yeni motorumuda gururla sunarım, ama cuma günü :cherry:

Cuma günü büyük gün ozaman.... SS seeviyosun demek? şaşırdım doğrusu ben yanlış anlamışım ozaman. özürrr....

hayırlı olsun abi, tekerin düz bassın :) aldırma sen kötü tavırla yaklaşanlara kendinden emin ol yeter ki gördüğüm kadarıylada öylesin.


Saol kardeşim. Allah sana cok daya iyisini versin. Elinin ayarı olmayan binmesin motosiklete.... ::thanks:::thanks:::thanks:

Hayırlı olsun... Başlangıç motoru budur işte :mrgreen:

Aman diyem sus.bi gören bi duyan olcek.....

sıkı makina hayırlı ugurlu olsun kazasız sürüşler.

saol :)
 
Son düzenleme:

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
yaptığının yanlış bişey olduğunu görmemek için kör olmak lazım..bende her ne kadar arkadaşı tanımasamda allah korusun kendimi taziye mesajı yazarken bulmak istemiyorum.bu yüzden sitem belirten bi msj yazdım ve sonuçta yine kendi kararınıy kendisi vericegni belirttm.bunda kötü bi yan göremiyoum.diğer koyun olarak asılan bir koyun görmek istemiyorum olay budur...

Yaptiğim dediğin nedir?

Yazma kardeşim kimseye taziye mesajı felan, başka türlü reklam yap.

Madem insanların hayatı senin için bu denli değerli gel başımızda bekle.

Mesela işim yüzünden defalarca yanıp ameliyat oldum, gel beni aylığa bağlada taziye sıkıntısından kurtul!

Yazık değil mi sana.:farao:
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
hayırlı uğurlu olsun.son sürat kaç abi :p:mrgreen: Süper bir alet tam hız aleti.Kazasız belasız sürmen dileğiyle.bir tur verirsin artık :p :cherry:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Ya dostum boş ver sen üzme kendini takma kafanı gazı açmakta kapamakta senin elinde sadece altındaki gücü bildiğin süreceki zaten biliyosun gerisi senin elinde ayrıca sadec ss kullanan ölmüyo bunuda unutmayın arkadaşlar.Bu arada güle güle kullan Allah tekerine taş deydirmesin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst