Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Haz 2007
- Mesajlar
- 3,875
her koyun kendi bacağından asılır..umarım talihsiz bir anı yaşamazsın hayırlı uğurlu olsun
Keşke şöyle şeyler yazmasanız, iyi dilek mi sunuluyor lanet mi okunuyor belli değil.
Artık sırf birileri kaza yaptığında ben demiştim demek için yazılıyormuş gibime geliyor.
Her koyun kendi bacağından asılıyorsa diğer koyunlar bunu neden konuşma ihtiyacı duyar anlamıyorum, teknik açıdan tavsiyeniz varsa söyleyin arkadaşa.
Şuna dikkat et buna dikkat et, şurdaki eğitimi muhakkak al vs. vs.
Felaket tellallığı yapmanın hiç birimize faydası yok.