hırsızların hedefi oldum bu gün

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
ah be cesurum nedir bu başına gelenler :pr:üzdün bizide ama çare yok ne yaparsın bu insanlar aç, hepimizde bunların hedefiyiz,allah korusun ya yakalaydın cebinden çekerken,yapacaklarını düşünmek bile istemiyorum BAŞIN ÇOK KÖTÜ BELAYA GİRECEKTİ senin canın sağolsun bir şekilde çare üretirsin sen, yeterki sağlığın yerinde olsun

abi haftaya ilk işm hırsız avına çıkacam o pazarda benim için hırsız hırsızdır fark etmiyor hangisi deng gelirse yemin ederim onların yanında bırakmıcam bunu .
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
166
beterin beteri var ben bigün önce sabah kalktım zar şeklindeki sibop kapaklarım çalındı diye çok isyan ettim mahallede bi gün sonra babamın arabası çalındı sükret gitsin kazanılmıycak para deyil sonuçta...
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Vay anasını bu nasıl iştir. bir borç kapatıyım derken başka borç açıldı. Allah yardımcın olsun gerçekten kötü bir durum. Çok geçmiş olsun. :pale:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Bence bana benim nazarım daha çok değiyo :pale:

sende fazla aynadan kendine bakma ...nazar etme ne olur sende çal seninde olur........ bizi gürenler bu motorları çalarak kazandığımızı sanıyorlar gözü olanın gözü çıksın adamın altında 50 milyarlık araba var motorda gözleri kalıyor üyle bi cins insanlar bunlar :pale:

beterin beteri var ben bigün önce sabah kalktım zar şeklindeki sibop kapaklarım çalındı diye çok isyan ettim mahallede bi gün sonra babamın arabası çalındı sükret gitsin kazanılmıycak para deyil sonuçta...

dostum haklısın kazanılmıcak bi para deyil ama para kazanmak gerçek ten çok zor parayıda kazanmaktan kazanmaya fark var büyle adice kazananlar var bide bizim gibi alın teriyle helal kazanmak var :pale:

Vay anasını bu nasıl iştir. bir borç kapatıyım derken başka borç açıldı. Allah yardımcın olsun gerçekten kötü bir durum. Çok geçmiş olsun. :pale:

çok sağol doslarım bu gün sizlerde olmasaydınız çok kütü olurdum herhalde
 
Son düzenleme:
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
cesur abi cok üzüldüm yaaa
elimden gelebilecek bir şey varsa çekinmeden söyleyebilirsin...
Allah görüyor abi sen sıkma canını cıkar o bir yerlerinden .erefsizlerin ::evil::::eviiil::
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
cesur abi cok üzüldüm yaaa
elimden gelebilecek bir şey varsa çekinmeden söyleyebilirsin...
Allah görüyor abi sen sıkma canını cıkar o bir yerlerinden .erefsizlerin ::evil::::eviiil::
senin canın sağ olsun ne diyelim buda benim şansım teşekürler saygılar kardeşim.
 
Katılım
30 Tem 2006
Mesajlar
4,311
Çok geçmiş olsun ya
Bi keresinde de babam dolmuştayken gıdıklandıgını hissetigi halde parasını çarptırmış:pr:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Çok geçmiş olsun ya
Bi keresinde de babam dolmuştayken gıdıklandıgını hissetigi halde parasını çarptırmış:pr:

çok sağol baban kıdıklandığını fark etmiş hiç olmasa ben hiç fark etmedim lanet olası kadife pantolonum yüzünden yırtım paran parça yaptım ama iş işten geçti dostlar sağ olsun .
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
haydaaa kardeşim nedir bu aralar senin başına gelenler. çok üzüldüm şimdi ya. çok geçmiş olsun
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Offfff,valla çok üzüldüm yaa :pale:
Cesur abi cidden son zamanlarda çok şanssızlık var üzerinde,ama vardır bunda da bir hayır.Şerri veren de hayırı veren de Allahtır,vardır bir bildiği..
Sen sıkma canını...

Geçmiş olsun.
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
abi büyük geçmiş olsun...

ancak bir ümit gidip en yakın karakola bir danış... belki para çıkarırken düşmüştür.."yok mudur hiç aramıdza helal süt emmiş, müslüman evladı?... bulduğu parayı gidip karakola versin"....yada taksiye oturur kalkarken arka koltuğa düşmüştür...şayet duraktan bindiysen onlara sor...az da değil miktar.. .


tekrar tekrar geçimiş olsun...
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
çok sağol baban kıdıklandığını fark etmiş hiç olmasa ben hiç fark etmedim lanet olası kadife pantolonum yüzünden yırtım paran parça yaptım ama iş işten geçti dostlar sağ olsun .

cesur valla abicim büyük geçmiş olsun...bu devirde kötü olmak lazım ya neyse...
bide üstüne pantolon gitti yani:queen:

abi büyük geçmiş olsun...

ancak bir ümit gidip en yakın karakola bir danış... belki para çıkarırken düşmüştür.."yok mudur hiç aramıdza helal süt emmiş, müslüman evladı?... bulduğu parayı gidip karakola versin"....yada taksiye oturur kalkarken arka koltuğa düşmüştür...şayet duraktan bindiysen onlara sor...az da değil miktar.. .


tekrar tekrar geçimiş olsun...

karakola versen ne olcak ordakiler kendi arasında paylaşıcaklar..hey yavrum heyy ne günlere kaldık:farao:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
geçmiş olsun çok dikkat etmek gerekiyor cepçiler çok karakola gitsen ne olacak ki sonuçta çalınan para başka bir eşya olsa tmm bulurlarda nerden bulunacak cebindeki paraların seri numarasını bilmelisin ki ancak bulunsun bununlada kim uğraşırki hangimiz cebimizdeki paranın seri nolarını biliyoruz üzülmeyin çok büyük miktar değil yinede allah kolaylık versin
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun arkadaşım

Hırsız hiçbir yerde uslanmıyor,çekinmiyor malesef


Bu işlerin en az olması gerektiği yerde,hangi eli ile çalarsa o elinin kesildiği yerde;kutsal topraklarda bile adam hırsızlık yapmaktan geri kalmıyor!

Cebe bir jilet atıyor ve götürüyor parayı elini kestirmeyi göze alarak.

Diyeceğim bu iş hep oluyor.

İnş. borcunu ödersin bir türlü. Bir kapı kapanır,diğeri açılır...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
çok geçimş olsun,
mutlaka bişey olacağı vardır unutma,
eminimki en küçük zararla kurtulmuşsundur o olacaktan..
hem bi derste olmuıştur mutlaka..
ne demişler, kul kurar Allah gülermiş:wiinkk:

hayırlısı olsun diyelim, umarum toparlanabilirsin bir an önce:cat:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
170
Söylenebilecek çok birşey yok. Çok Geçmiş olsun abi :farao: cana geleceğine mala gelsin denirya SEn bize daha lazımsın sıkma canını :wiinkk:
 
Katılım
22 Kas 2007
Mesajlar
238
geçmişler olsun...
İzmir' de Kemeraltı var bi de..
oraya işimiz düştüğünde cüzdanları kollar,
çantaları sırtımızdan elimize alırdık..
 
Katılım
15 Kas 2007
Mesajlar
332
cok gecmiş olsun.... o para onlardan bi sekilde fazlasıyla cıkar emin ol.inşallah bir sekilde ayararsın yine...
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Offfff,valla çok üzüldüm yaa :pale:
Cesur abi cidden son zamanlarda çok şanssızlık var üzerinde,ama vardır bunda da bir hayır.Şerri veren de hayırı veren de Allahtır,vardır bir bildiği..
Sen sıkma canını...

Geçmiş olsun.

vallah bilmiyom dediyiniz gibi vardır bi hayır. geldimi üst üste geliyor allah can sağlığı versin hepimize saygılar .
 
Katılım
13 May 2007
Mesajlar
470
Abicim bence bi sabır testine tabi tutuluyosun.İkisi de şans ama kötü şans.Geçmiş olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst