- Katılım
- 26 Nis 2007
- Mesajlar
- 1,755
- Konu Yazar
- #21
ah be cesurum nedir bu başına gelenlerr:üzdün bizide ama çare yok ne yaparsın bu insanlar aç, hepimizde bunların hedefiyiz,allah korusun ya yakalaydın cebinden çekerken,yapacaklarını düşünmek bile istemiyorum BAŞIN ÇOK KÖTÜ BELAYA GİRECEKTİ senin canın sağolsun bir şekilde çare üretirsin sen, yeterki sağlığın yerinde olsun
abi haftaya ilk işm hırsız avına çıkacam o pazarda benim için hırsız hırsızdır fark etmiyor hangisi deng gelirse yemin ederim onların yanında bırakmıcam bunu .