hırsızların hedefi oldum bu gün

Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
arkadaşlar bu gün bir senedim vardı gidip bir arkadaşım dan 500 yuro borç aldım ve gidip düvizde bozup paraya çevirdim ve ilk defa lahnet olası bir kadife pantolonum vardı hava soğuk diye giydim cebi biraz açık birazda bol neyse parayı bozduktan sonra pazara gitim biraz eve alış veriş yaptım meve zebze gibi en son domat aldım para cebimdeyidi iki elimde doldu bu arada o anda 10 ytl yi ayrı cebe koymutum taksiye bindim ve eve geldim evin ününde elimi cebime atım 850 ytl yok olmuş ve mahlesef pazarda cepçiler çarptı beni şu anda salak gibiyim vede kesinlikle düşmüş olamaz ne senedi üdedim nasıl borcu üdicem yüce allah o parayı yemeyi onlara nasip etmesin inşallah :pale:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Geçmiş olsun arkadaşım..
Kaybettiğini başka yerden bulursun inşallah
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Büyük geçmiş olsun paşam..İnan şok oldum.:cyclopsan.İnşallah başka biyerden çıkar acısı.:pr:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Vay anasını yaa cok kotu bı durum Allah belalarını versın ınsallah :( Allah kolaylık versın.
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Abi çok geçmiş olsunda sen hiç pazara gitmedin mi? Cepçilerin çok olduğunu, cebinde o kadar parayla pazara girilmeyeceğini bilmiyo musun???
Allah yardımcın olur inşallah, başka yerden telafisini yapar..
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Her işte bir hayır vardır, belki yarın senedi ödemeye giderken kaza geçiricektin.

Böyle düşünmeye çalış ve üzme kendini, aslında şuan seni benden iyi kimse anlayamaz, daha 2 gün olmadı bende kendimi dünya başıma yıkılmış gibi hissediyordum.

Sakın stress'e girme sakin olmaya çalış.

Allah yardımcın olsun, umarım maduriyetin en kısa zamanda geçer, senedini öder huzur bulursun.

O şerefsizlere de Allah evlat acısı yaşatsın, beddua etmeyin derler ama ben dayanamıyorum.:farao:
 
Katılım
22 Nis 2007
Mesajlar
1,013
Cesur abi valla çok üzüldüm.Senin üstünde var bişeyler.Bi okutup üfletsekmi seni acaba :pale:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Abi çok geçmiş olsunda sen hiç pazara gitmedin mi? Cepçilerin çok olduğunu, cebinde o kadar parayla pazara girilmeyeceğini bilmiyo musun???
Allah yardımcın olur inşallah, başka yerden telafisini yapar..

çok sağolun kimbilir büyle olacağı keşke gitmeseydim ama işte:pale:

Cesur abi valla çok üzüldüm.Senin üstünde var bişeyler.Bi okutup üfletsekmi seni acaba :pale:

saol mehmet kardeşim başa gelen çekilir heşey allahtan gelir ünemli olan allah kimseyi kimseye mahçup etmesin :pale:

Her işte bir hayır vardır, belki yarın senedi ödemeye giderken kaza geçiricektin.

Böyle düşünmeye çalış ve üzme kendini, aslında şuan seni benden iyi kimse anlayamaz, daha 2 gün olmadı bende kendimi dünya başıma yıkılmış gibi hissediyordum.

Sakın stress'e girme sakin olmaya çalış.

Allah yardımcın olsun, umarım maduriyetin en kısa zamanda geçer, senedini öder huzur bulursun.

O şerefsizlere de Allah evlat acısı yaşatsın, beddua etmeyin derler ama ben dayanamıyorum.:farao:

çok sağol dustum allah hepimize yardım cı olsun inşallah allah büyle şerefsizleri doyurmasın :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
çok sağolun kimbilir büyle olacağı keşke gitmeseydim ama işte:pale:



saol mehmet kardeşim başa gelen çekilir heşey allahtan gelir ünemli olan allah kimseyi kimseye mahçup etmesin :pale:



çok sağol dustum allah hepimize yardım cı olsun inşallah allah büyle şerefsizleri doyurmasın :pale:

Öyle deme, pazar muhabbeti senelerce haberlere konu olur cepçilikte.. İstiklâl caddesi bile ordan güvenli vallaa...
Neyse geçmiş olsun.. Olanla ölene çare yok ne yazıkki..
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cesur geçmiş olsun, :pale:
ya bööle şeyler duyunca üzüntüden çok sinir sarıyo beni,
kardeşim belki bi gün bi gezimizde falan bi hırsızlığa falan şahit oluruz, herkesin başına gelen bu olayların şerefine evirir çeviririz arada inşallah, :wiinkk:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Öyle deme, pazar muhabbeti senelerce haberlere konu olur cepçilikte.. İstiklâl caddesi bile ordan güvenli vallaa...
Neyse geçmiş olsun.. Olanla ölene çare yok ne yazıkki..

ya pislik insanlar tek pazarda deyil toplu taşıma aracı olsun banka ünleri su vs kuyrukları belediye arabaları her yerde var bu tür insanlıktan nasibsizler haramlık bun ların kanında var yer mekan dinlemezler soysuzlar .

cesur geçmiş olsun, :pale:
ya bööle şeyler duyunca üzüntüden çok sinir sarıyo beni,
kardeşim belki bi gün bi gezimizde falan bi hırsızlığa falan şahit oluruz, herkesin başına gelen bu olayların şerefine evirir çeviririz arada inşallah, :wiinkk:

baba bilmemki terslikler benimi buluyor :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
gecmis olsun cesur abi,

valla diyecek yok, Allah o parayi nasip etmesin kim caldiysa, ama inan, insan bazen telaseden ve dalginliktan da para dusuruyor... oyle de olmus olabilir, belki gercekten aclik derecesinde bi insan bulmusta olabilir... Ama eger calindiysa, o paranin hayrini goremezler zaten.. belki bi yerden bi sekilde halledersin gun dogmadan neler dogar...

aYE arkadas guzel demis... takma kafana abiiiiiimmmmmmmm....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bak yaaa işe..... Geçmiş olsun cesur.... Nedir la bu başına gelenler?.... Bi kurşun döktür...Nazar var sende.....
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
gecmis olsun cesur abi,

valla diyecek yok, Allah o parayi nasip etmesin kim caldiysa, ama inan, insan bazen telaseden ve dalginliktan da para dusuruyor... oyle de olmus olabilir, belki gercekten aclik derecesinde bi insan bulmusta olabilir... Ama eger calindiysa, o paranin hayrini goremezler zaten.. belki bi yerden bi sekilde halledersin gun dogmadan neler dogar...

aYE arkadas guzel demis... takma kafana abiiiiiimmmmmmmm....

sercancım tesellin için sana teşekür ederim ama gariban bir insan bulununan parayı yemez çünkü haramdır senin olmayan şey sahibinin rızası olmadan yemek haramdır benim param düşmedi gerçekten cebimden çalındığına inanıyorum :pale:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
cesurumun avatara baksanıza mavi mavi , nazar boncuğu, sırf kawasının mavileri bile tonla nazarı yok edecek ebatta gibi ama yetmiyo demekki, hayırlısı ....
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
Bak yaaa işe..... Geçmiş olsun cesur.... Nedir la bu başına gelenler?.... Bi kurşun döktür...Nazar var sende.....

abi bilmem vallah nedir bu kafama kurşunda sıksam boş bece sabah annem ruya gürmüş anlatı bana bende git dedim çocuklara bişiler dağıt oda dağıtmış üğlende bunlar başıma geldi inanmıcaksınız ama ne zaman bişi dağıtsam hayrıma büyle şeyler başıma geliyor inançlı bir insanım gariban ve fakir insanlarıda düşünürüm niye bunlarbeni buluyor hayırdır inşallah
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
abi bilmem vallah nedir bu kafama kurşunda sıksam boş bece sabah annem ruya gürmüş anlatı bana bende git dedim çocuklara bişiler dağıt oda dağıtmış üğlende bunlar başıma geldi inanmıcaksınız ama ne zaman bişi dağıtsam hayrıma büyle şeyler başıma geliyor inançlı bir insanım gariban ve fakir insanlarıda düşünürüm niye bunlarbeni buluyor hayırdır inşallah

Yaa bana da öyle oluyo.. İlk kez kurşun döktürdüm kazadan beladan korusun diye iki gün sonra kaza yaptım..
Namaza başlıyorum hayatım felç oluyo..
Naapsam bilemedim ben :pale:
Bi de neye şükrettiysem kaybettim :pale:
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
ah be cesurum nedir bu başına gelenler :pr:üzdün bizide ama çare yok ne yaparsın bu insanlar aç, hepimizde bunların hedefiyiz,allah korusun ya yakalaydın cebinden çekerken,yapacaklarını düşünmek bile istemiyorum BAŞIN ÇOK KÖTÜ BELAYA GİRECEKTİ senin canın sağolsun bir şekilde çare üretirsin sen, yeterki sağlığın yerinde olsun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst