- Katılım
- 4 Tem 2006
- Mesajlar
- 37
neden illa ki kadınlar aşık olmaz kadınlar sewemez saygı da duymaz aman bırakıp giderler pek de havalıdırlar yok yok bağlanamazlar gözleri de dışarıdadır vs vs.....düşünüyorsunz ki???:silent: Bence şanssızlığınızla ilgili bir durum bu.Bence kadının da erkeğin de iyisi ve kötüsü wardır.Kadın erkek ilişkilerinde nerde saf tutacağınız da hangi türe daha çok rastladığınıza bağlı.Bütün ilişkilerinde hüsrana uğramış bi kadının da bir adamın da toz pembe gözlükleriyle masallar anlatmasını kimse bekleyemez tabiki.iyi gitmeyen ilişkilerinden dolayı karşı tarafa kızgın olanlar da olacaktır tabi ama bu herkesin suçlu olduğu anlamına gelmez.Masum değiliz hiçbirimiz die bişi yok arkadaşlar!!!Ayrıca kadın ve erkek hiç bir şekilde arkadaş olamaz diyen erkeklerden de korkmaya başladım;çünkü böyle düşündüğünüze göre ya çevrenizde görüştüğünüz (sewgiliniz dışında)kadın yok ya da çewrenizdeki bütün kadınlar sizin için askıntı olunacak yaratıklar(malum arkadaş kalamıyorsunuz illa ki bi art niyet aranırmış ya sizin zihniyetinize göre!!!):silent: :silent: