Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
neden illa ki kadınlar aşık olmaz kadınlar sewemez saygı da duymaz aman bırakıp giderler pek de havalıdırlar yok yok bağlanamazlar gözleri de dışarıdadır vs vs.....düşünüyorsunz ki???:silent: Bence şanssızlığınızla ilgili bir durum bu.Bence kadının da erkeğin de iyisi ve kötüsü wardır.Kadın erkek ilişkilerinde nerde saf tutacağınız da hangi türe daha çok rastladığınıza bağlı.Bütün ilişkilerinde hüsrana uğramış bi kadının da bir adamın da toz pembe gözlükleriyle masallar anlatmasını kimse bekleyemez tabiki.iyi gitmeyen ilişkilerinden dolayı karşı tarafa kızgın olanlar da olacaktır tabi ama bu herkesin suçlu olduğu anlamına gelmez.Masum değiliz hiçbirimiz die bişi yok arkadaşlar!!!Ayrıca kadın ve erkek hiç bir şekilde arkadaş olamaz diyen erkeklerden de korkmaya başladım;çünkü böyle düşündüğünüze göre ya çevrenizde görüştüğünüz (sewgiliniz dışında)kadın yok ya da çewrenizdeki bütün kadınlar sizin için askıntı olunacak yaratıklar(malum arkadaş kalamıyorsunuz illa ki bi art niyet aranırmış ya sizin zihniyetinize göre!!!):silent: :silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öğretmenimizin bir lafı vardı
bir kafatasının bayana yada erkeğe ait olduğunu nerden anlarsın diye
çenesi uzunsa bayandır
@silentfairy
avatara baktıkça doğruluyorum :mrgreen:
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
avartarlara bakıp yorum yapmaya başlarsak senin için pek hayırlı olmıcak musticim:silent: :silent:
dy5xm.png
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biliyok :p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne ayaklancam cigi cigi :p
hatta topicde açarımda kızarlar:)
bu arada slient
kızla erkekten çok iyi arkadaş olur benim erkekten fazla kız dostum vardır
en son bayramda iki sms aldım ikiside kızdı
sözde unutmayacaklardı ya:)
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
mıstık sana bi sevgili bulalım da bu topiği kilitlesinler :mrgreen: :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman dişi ben kolay bir insan değilim yani anormalim hemde aşırı
sırf iş olsun diyede çıkarsam acı çekerim çok
daha eşruhuma denk gelemedim
topiğide ilişkiler ve bizdeki bozulmaları konuşalım diye açtım
yoksa yeteneksiz değilim çok oldu kız
 
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
musti81' Alıntı:
bu arada slient
kızla erkekten çok iyi arkadaş olur benim erkekten fazla kız dostum vardır
en son bayramda iki sms aldım ikiside kızdı
sözde unutmayacaklardı ya:)

ya ztn böyle düşünen birine bişi söylemem sadece onaylarım:cat: ama senin gibi düşünmeyenler de war ben onu senin için söylemedim zaten farklı şeylere (düşünce ya da fikir olarak adlandırmak istemiyorum) sahip insanlar için söyledim
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
musti81' Alıntı:
ne ayaklancam cigi cigi :p
hatta topicde açarımda kızarlar:)
bu arada slient
kızla erkekten çok iyi arkadaş olur benim erkekten fazla kız dostum vardır
en son bayramda iki sms aldım ikiside kızdı
sözde unutmayacaklardı ya:)
Kadınlar hiçbir şeyi unutmazlar :wiinkk:


iyi mi kötü mü sen karar ver :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kötü yapmassan iyi
ne bilim kütük yalnız yarı yolda bırakırlar onu çok iyi biliyorum:)
bir erkeğin bence en son yapacağı şey
anne ben gidiyorum onu seviyorum
yada en kankasını satmaktır kız için :)
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Kız için satan ne adamlar(!) tanıdım... Aşkın gücüne hiçbir şey dayanamaz :p
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne aşkı ya bırakın ya öyle bişi eskidendi o
 
Katılım
24 Haz 2005
Mesajlar
2,329
ne askıymıs eskıden askmı varmıs bırakın ya ask ısını motora asık olsun motora:mrgreen: :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Evet. sanırım asıl sorun bu.

Kadın erkek arası ilişkiler ikisinin yan yana bir sandala oturup kürek çekmesi gibidir. Aldıkları sorumlulukları eşit ve birbirleriyle ahenkli yerine getirmeleri gerekmekte. Eğer birisi küreklere asılmayı bırakırsa sandal daireler çizmeye olduğu yerde dönmeye başlıyor.

Ne yazık ki genelde kürek çekmeyi önce kadınlar bırakıyor, çünkü etrafta üzerine sıçrayabileceği başka sandallar da var.

Ne zaman ki sandalın ucuna oturup sefasını sürerken iki küreği de bana bırakmak yerine yanıma oturacak kadar cesaretli bir kadın bulurum.

İşte o gün..

ERTUĞRUL KARDEŞ BEN DE BUNU DEMEYE ÇALIŞIYORDUM YTAZINA AYTNEN İMZAMI ATARIM.

"benim kızdan çok erkek arkadaşım var ne olmuş ki"diyen kızdan hiç bişey olmaz.toastın arasına koyup yersin.bu ülkede bu kadar kadın kıtlığı varken kimse tutup insaniyet neamına kadınla sosyal arkadaş olmak istemz.bi adam karnı çok açsa yemek yemek varken nargile içer mi ya . kimi kandırıyosunuz.

"benim kızdan çok erkek arkadaşım var ne olmuş ki"diyen kızdan hiç bişey olmaz.toastın arasına koyup yersin.erkekler arasında sosyal ilişkiler çok güçlüdür kadınlar gibi birbirlerinin gözünü oymazlar...erkeğin sosyalleşme ihtiyacı yoktur ya da yok denecek kadar azdır....ve .bu ülkede bu kadar kadın kıtlığı varken kimse tutup insaniyet neamına kadınla sosyal arkadaş olmak istemez.bi adam karnı çok açsa yemek yemek varken nargile içer mi ya . kimi kandırıyosunuz.

demonicdreams' Alıntı:
Aşmışsınız yahu! :)


Benim var bir arkadaşım. Otostopla Ege turu attığım, sabahlara kadar parklarda muhabbet ettiğim, yer yokluğundan çok kez aynı yatakta, aynı çadırda uyuduğum, hatta beraber Sapanca gezisine bile katıldığım çok güzel bir insan kişisidir kendisi. Arkadaşımdır!.. -edinmeyi bilene-


BİRADER O KIZIN CİNSEL ÇEKİCİLİĞİ OLSAYDI BÖYLE KONUŞLABİLECEK MİYDİN?
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2006
Mesajlar
37
BİRADER O KIZIN CİNSEL ÇEKİCİLİĞİ OLSAYDI BÖYLE KONUŞLABİLECEK MİYDİN?[/QUOTE]

sn laflarının en başında yok cinsel çekiciliği olan yok olmayan yüzü güzel olan sesi etkileyici olan diye ayırdın mı????AYIRMADIN!!!!Sana göre kızla erkek arkadaş olmaz(mışşş::blusssh: ) hadi diyelim şimdi sosyal ortamlarında arkadaş olmuyorsun hiçbir kızla.Okul hayatında naaptın?Orda zorunlusun aynı ortamı paylaşmaya.Asıldın mı bütün kızlara???Ayrıca şunu da söyliyim.Bi kadının çewresindeki tüm erkeklerin amacı farklıdır diyosun.Bi erkeğin çevresinde arkadaş olabileceği pek çok kadın olabilir.Adam alayına askıntı mı olucak::blusssh: bu durumda erkekleri de potansiyel sapık konumuna düşürdüğünün farkında bile olamıyorsun malesefffff
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu toplumda kadın başına 20 sap erkek düştüğü için hiç bir kadın o kadar adam varken tutup da "ya raflar ben senden hoşlanıyorum gel çıkalım"demez.o yüzden erkek papaz hayatı yaşamak istemiyorsa önüne gelene asılmak zorundadır. 20 kişiye asılır biri kabule der. erkek de allah bereket versin der.benim asılma huyum olmadığı için(kesme huıyum bile yoktur)hep üstüme üstüme gelen hatunlarla çıktım. sonuç da hiç iyi olmadı.

ERKEKTE ÜREME İÇGÜDÜSÜ ÇOK BASKINDIR.SİZİN GİBİ FRİJİT TEYZE DEĞİLİZ.O YÜZDEN TATİLDE BERABER GEZİP TOZDUĞU YATTIĞI KALKTIĞI KIZLA ARKADAŞ OLABİLMİŞSE YA KIZ AYŞEN GRUDADIR, YA DA ELEMANIN SAĞLIĞI BOZUKTUR.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
korkuyorum ilişkilerden
en iyisi kanka ol
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst