Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Evet zaten alıntı yapmadan önce ona dikkat ettimde yaptım.Yazdığın tarih 16-07-2009
:) :queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet zaten alıntı yapmadan önce ona dikkat ettimde yaptım.Yazdığın tarih 16-07-2009
:) :queen:

Be o yazıyı kendim için yazmadım ki iyide niye dem vuruyorsun..:wiinkk: Düşüncelerim değişmedi ama bunca yanlışın arasında ister istemez insan ters yaklaşıyor..:wiinkk: Ve aradan koskoca 2 ay geçmiş ya.. :mrgreen:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Ya bu kızlar nasıl bişeymiş ki böyle hiç mi iyi tarafları yok.Ya da erkekler nasıl bişeymiş ki hiç mi kötü tarafları yok :silent:

Erkeklerinde,kadınlarında kötü tarafı yok veya var,ilişki olunca sorunlar çıkıyor.1 senedir kafam rahat aradaki ufak tefek ilşkilerden bahsetmiyorum.Ciddi ilişki ciddi sorumluluk getiriyor bir bakmışsın evlenme mevzusu açılıyor,yok beni sevmiyor musun,yok şu hatuna bakmışsın,yok şunu yapalım yok bunu yapalım ilk zamanlar tatlı şeker karşısında titrediğin kız kaçmak için bahane aradığın kız konumuna geliyor yada bana öyleleri denk geldi bilmiyorum.Öbür saydıklarım çerez. :p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:30 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:16 PM ----------

Birde bu var,
Aşk bir davadır, çile çekmekse şahitliktir; şahidin olmadan davayı nasıl kazanırsın? Mevlana C. Rumi
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Keşke herkes mutlu olsa ama olmuyor işte.Herşey insanlar için..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
::cekic::::cekic::

s4.gif
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
Arkadaş
Boşver arkadaş, üzülme.
Hep yükselmez ya sular,elbet birgün düşecek.
Geçen yıllara,tutamadığın zamana kızma,
onlar senin kurtuluşun,onlar unutturacak.

Herşeyini bırakıp git buralardan.
İçinde ki yük yeterince ağır,fazlasını zorlama,
boş bir çanta bile alma.

Apansız uyanırsın bir zaman.
Eskilerden başka bir sabah,başka bir gündür o gün,
bir mutlusundur.

''Ve o gece! ''Sezsizce mehtabı seyrederken
hafif bir rüzgar eserde savrulursan.
Bilki bıraktıklarını alma vaktidir arkadaş.
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
ne demiş bob marley:no woman no cry ::sigara::

Geyik olacak ama hani bilmeyenler için yazıyorum,büyük ozan Bob Marley in o şarkısı 'kadın yok ağlamak yok' değil tam türkçe anlamı 'ağlama kadın ağlama' dır.Yani kadınları kötülemekten çok övmektedir iyide yapmaktadır.
 
Katılım
25 Ocak 2009
Mesajlar
310
İnsanı insan yapan , bizi hayvanlardan ayıran aklını emanet ediyorsun birisine aklını tek varlığın o yoksa yok işte , insanın ne yapacağı belli olmaz ne kadar tanırsan tanı insanlar evlendikten seneler sonra bile seni tanıyamamışım diyorsa sen ne akla hizmet birisine aklını emanet edersin güzel üç beş günün sefasını aylarca cefaya değişecek kadar yüreklimisin yüreklilik değil bu mallık salaklık..Hata yapsan yaptığına mı yanarsın hatasız olsan hata yapmadığına mı yanarsın hakettim mi dersin kendi kendine bilinmez bir sınavın içine sokarsın gecelerce sürer bu sınav aylarca ve her gece her gece , aşkın neresi adaletli ki sen onun için ölürken o gayet basit davranacak iki kelimeyi senden sakınacak soğuk bakacak soğuk sözler söylerken her gün daha biteceksin atlatacak hatta belki de çok adice ama aldatacak onun umurunda olmayacak anı anını tutmayacak tam iyi derken yine ters dönecek o buz insan olacak oyuncağa döneceksin elinde senin için çok önemli şeyler onun umurunda olmayacak kopsan kopamassın ayakkabıdaki çamur değil ki sallayınca düşsün noldu işte gitti giderken ama kendisi gitmedi senin aklınıda aldı götürdü şimdi başı kesik kurbanlık dana gibi sağa sola çarparsın tek bunlarla kalsa sana paranoyak bir kişilik asla düzelmeyecek bir yara asık bir surat huzursuz geceler takipçilik maalesef haber arayacaksın naptı diye belirsiz bir bekleyiş döner umudu ile yalnızlığının adı o olacak çık çıkabilirsen içinden ..Sen her gece ağlarken o gülecek mutlu olacak bunun ağırlığı daha da beter o güzel günlerden anılaramı yanarsın tam unuttum derken ya rüyanda görceksin başa sarcaksın yada olduk olmadık o şarkı çalacak başa saracaksın tesadüf işte belki buluştuğunu o yere yolun düşecek başa saracaksın.. Arada yaptığınız şu herşeyi bitiren şeytan damlası gururunuza hiçbirşey demiyorum.. Şu seviyorum ölüyorum diyenler geçmişini sorgulamış mı hiç ne çabuk unutmuşlar ortalığa düştüklerini (tubiş , irre ) ben unutmadım ne arkadaşımı sokakta yerden toplayıp sırtımda taşıdığımı ne kendimi unuttum tekele çalıştığımı sevin siz sevin hele şu yapmacık devirde herşeyi görüntü olan çin malı kişililklere mi aşık olacaksınız olun yavrum olun ben yokum ....

Herşey görüldüğü gibi değil...

Kalemimden..

Yürü be musti sana kitap yazalım
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
4,029
mustı çin malı kişilik nasıl oluyor:mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaş
Boşver arkadaş, üzülme.
Hep yükselmez ya sular,elbet birgün düşecek.
Geçen yıllara,tutamadığın zamana kızma,
onlar senin kurtuluşun,onlar unutturacak.

Herşeyini bırakıp git buralardan.
İçinde ki yük yeterince ağır,fazlasını zorlama,
boş bir çanta bile alma.

Apansız uyanırsın bir zaman.
Eskilerden başka bir sabah,başka bir gündür o gün,
bir mutlusundur.

''Ve o gece! ''Sezsizce mehtabı seyrederken
hafif bir rüzgar eserde savrulursan.
Bilki bıraktıklarını alma vaktidir arkadaş.

Güzel yazmışsın hacu sağol..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:59 PM ----------

mustı çin malı kişilik nasıl oluyor:mrgreen:

Sen bilmezmizin sinan abim..:)
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Sevgili işi yaş abi..Bulacaksın kızı direk nikah 3-5 tane çocuk.Yaşmı? 40-45 en uygun.Birliktelik uzadıkça suyu çıkıyor.
 
Katılım
20 Eki 2009
Mesajlar
4
Sevgilisi olmayan olayı kendisinde aramalı iki tarafa da büyük özveri göstermek düşer ama kişi en başında kendini sorgulamalı bence . . .
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Şub 2010
Mesajlar
0
Çok zor bi durum

şu ana gerçekten bir sevgilim olmadı artık 28 yaşına geldim .Üniversite bitti ,askerlik bitti hangi kıza gönül verdiysem ya red yada arkadaş, kardeş gibi görüyorum seni cevapları aldım kişilik itibariyle iyi huylu biriyim arkadaş canlısıyım
ama bilemiyorum bu yaşa kadar neden 1 kere bile sevgilim olmadı Allaha şükür bedeni olarak bu rahatsızlığım yok ama ruh sağlığım iyiden iyiye kötüye gidiyor
yalnızlığın iyi olan hiçbi yanı yok çok berbat bi şey :salut:
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Konu Biraz Pörtlemiş Ama Malum 14 Şubat Şu Saçma Gün Yaklaşıyor Motoruma Güzel Bir Hediye Almalıyım (;
Benımde Hıc Sevgılım Dedıgım Bır Kız Arkadasım Olmadı
2006 dan Beri Musti'de Ne Değişti Bilemiyorum Ama Şimdilik Musti İle Aynı Şekildeyim :)
Rahat Bir İnsan Olduğum İçin Aşk Bana Göre Değil Gibime Geliyor Ama Bir Ara Denemeyi Düşünüyorum...
Sınırlarda Yaşarım 150T1'i Ayaklık Yere Sürtene Kadar Yatırırım(%90 Düşme Tehlıkesı Olsa Bile) Bende Varken Bu Adrenalin Ve Motor Aşkı Sanmıyorumkı Aşk Bu Kadar Zevklı Bırse Olsun...(Yaşamadım Sadece Varsayıyorum (; )
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
konuyu hortlatalım bakıyım ne yorumlar gelicek ::pokey:: :mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst