Evet zaten alıntı yapmadan önce ona dikkat ettimde yaptım.Yazdığın tarih 16-07-2009
:queen:
Ya bu kızlar nasıl bişeymiş ki böyle hiç mi iyi tarafları yok.Ya da erkekler nasıl bişeymiş ki hiç mi kötü tarafları yok :silent:
Keşke herkes mutlu olsa ama olmuyor işte.Herşey insanlar için..
Ştt polyana şu değneni yada bastonunu neyse işte kafama bi vurda mutlu olam bende..:queen:
benim gibiale:
akşam evde kimse yokale:
motorda olmasa sıyırcamale:
öyle tipsizde değilim
iletişim sorunum kesinlikle yok ama
sihirli kelimeyi diyemiyorumr:
ne demiş bob marley:no woman no cry ::sigara::
İnsanı insan yapan , bizi hayvanlardan ayıran aklını emanet ediyorsun birisine aklını tek varlığın o yoksa yok işte , insanın ne yapacağı belli olmaz ne kadar tanırsan tanı insanlar evlendikten seneler sonra bile seni tanıyamamışım diyorsa sen ne akla hizmet birisine aklını emanet edersin güzel üç beş günün sefasını aylarca cefaya değişecek kadar yüreklimisin yüreklilik değil bu mallık salaklık..Hata yapsan yaptığına mı yanarsın hatasız olsan hata yapmadığına mı yanarsın hakettim mi dersin kendi kendine bilinmez bir sınavın içine sokarsın gecelerce sürer bu sınav aylarca ve her gece her gece , aşkın neresi adaletli ki sen onun için ölürken o gayet basit davranacak iki kelimeyi senden sakınacak soğuk bakacak soğuk sözler söylerken her gün daha biteceksin atlatacak hatta belki de çok adice ama aldatacak onun umurunda olmayacak anı anını tutmayacak tam iyi derken yine ters dönecek o buz insan olacak oyuncağa döneceksin elinde senin için çok önemli şeyler onun umurunda olmayacak kopsan kopamassın ayakkabıdaki çamur değil ki sallayınca düşsün noldu işte gitti giderken ama kendisi gitmedi senin aklınıda aldı götürdü şimdi başı kesik kurbanlık dana gibi sağa sola çarparsın tek bunlarla kalsa sana paranoyak bir kişilik asla düzelmeyecek bir yara asık bir surat huzursuz geceler takipçilik maalesef haber arayacaksın naptı diye belirsiz bir bekleyiş döner umudu ile yalnızlığının adı o olacak çık çıkabilirsen içinden ..Sen her gece ağlarken o gülecek mutlu olacak bunun ağırlığı daha da beter o güzel günlerden anılaramı yanarsın tam unuttum derken ya rüyanda görceksin başa sarcaksın yada olduk olmadık o şarkı çalacak başa saracaksın tesadüf işte belki buluştuğunu o yere yolun düşecek başa saracaksın.. Arada yaptığınız şu herşeyi bitiren şeytan damlası gururunuza hiçbirşey demiyorum.. Şu seviyorum ölüyorum diyenler geçmişini sorgulamış mı hiç ne çabuk unutmuşlar ortalığa düştüklerini (tubiş , irre ) ben unutmadım ne arkadaşımı sokakta yerden toplayıp sırtımda taşıdığımı ne kendimi unuttum tekele çalıştığımı sevin siz sevin hele şu yapmacık devirde herşeyi görüntü olan çin malı kişililklere mi aşık olacaksınız olun yavrum olun ben yokum ....
Herşey görüldüğü gibi değil...
Kalemimden..
Arkadaş
Boşver arkadaş, üzülme.
Hep yükselmez ya sular,elbet birgün düşecek.
Geçen yıllara,tutamadığın zamana kızma,
onlar senin kurtuluşun,onlar unutturacak.
Herşeyini bırakıp git buralardan.
İçinde ki yük yeterince ağır,fazlasını zorlama,
boş bir çanta bile alma.
Apansız uyanırsın bir zaman.
Eskilerden başka bir sabah,başka bir gündür o gün,
bir mutlusundur.
''Ve o gece! ''Sezsizce mehtabı seyrederken
hafif bir rüzgar eserde savrulursan.
Bilki bıraktıklarını alma vaktidir arkadaş.
mustı çin malı kişilik nasıl oluyor:mrgreen: