Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
6 May 2008
Mesajlar
217
Çok özür dileyerek bişey sormak istiyorum. TUEM bayan ExTReMA bay mı? yoksa tam tersimi. merak ettim de.:)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
1,389
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:p
Hiç mi görmedi 8 aydır :) alıştıra alıştıra söyle sen.Ben bile yakmadıysam... :)

zaturre olunca bide bunu scooterda oldumugu sanınca race i söylemeyi hayal edemiyorum :)
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Seviyorum huleaaa.. Semraam
drunkard.gif

Allah mesut etsin musti:cherry:
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
395
kasma kendini fazla illaki bulucam diye.akışına bırak.ayrıca kışa giriyoruz nerdeyse senin hormanların baş kaldırması entersan :)) baharı bekle derim.
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Bulurken uğraşıyosun, ayrılmak istiyosun o hiç olmuyo kıyamıyosun. En iyisi tek takılmak
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Neden olduğunu anladım kimse ben gibi sevemez buda beni deli eder..
s18.gif
 
Katılım
12 Tem 2006
Mesajlar
231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Varlığında ayrı bir keyif, yokluğunda ise varlığını unutmadan özgürce hayatını yaşayabileceğin bi hayatın, kafa yapın ve sevgilin olmalı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Eyl 2009
Mesajlar
8
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Musti senin acını deşeyim, yarana tuz basayım diye topiği hortlatıyorum :)
2006dan beri bir kaç sevgili bulmuşsundur diye düşünüyorum :queen::queen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Musti senin acını deşeyim, yarana tuz basayım diye topiği hortlatıyorum :)
2006dan beri bir kaç sevgili bulmuşsundur diye düşünüyorum :queen::queen:

Bi adet oldu bir gün sürdü neden yalnız kaldığımı daha iyi anladım..:mrgreen:
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Sevgili başa beladır ya olmaması daha iyi.Dırdır yok,kıskançlık yok,evlenme muhabbeti yok,hesap verme yok,saatlerce telefonda laklak yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst