- Katılım
- 6 May 2009
- Mesajlar
- 164
Aşka bak be
ben benimkine 8 aydır racing motor aldıgımı söyliyemedim scootera dünya bıdı bıdı yapmıştı racingi yakar heralde![]()
Hiç mi görmedi 8 aydır
Aşka bak be
ben benimkine 8 aydır racing motor aldıgımı söyliyemedim scootera dünya bıdı bıdı yapmıştı racingi yakar heralde![]()
Çok özür dileyerek bişey sormak istiyorum. TUEM bayan ExTReMA bay mı? yoksa tam tersimi. merak ettim de.![]()
Çok özür dileyerek bişey sormak istiyorum. TUEM bayan ExTReMA bay mı? yoksa tam tersimi. merak ettim de.![]()
Hiç mi görmedi 8 aydıralıştıra alıştıra söyle sen.Ben bile yakmadıysam...
![]()
zaturre olunca bide bunu scooterda oldumugu sanınca race i söylemeyi hayal edemiyorum![]()
Seviyorum huleaaa.. Semraam![]()
Suana kadar yaklasık 50 kız geçti sağolsun meslegim=)
Suana kadar yaklasık 50 kız geçti sağolsun meslegim=)
yav geçen bulduk kız nazlı birşey çıktı, en son bulduğumu da motordan düşürdüm ama nerde düşürdüm onu bilmiyom :queen:
Musti senin acını deşeyim, yarana tuz basayım diye topiği hortlatıyorum
2006dan beri bir kaç sevgili bulmuşsundur diye düşünüyorum :queen::queen: