Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Sevgili başa beladır ya olmaması daha iyi.Dırdır yok,kıskançlık yok,evlenme muhabbeti yok,hesap verme yok,saatlerce telefonda laklak yok.

Ya bu kızlar nasıl bişeymiş ki böyle hiç mi iyi tarafları yok.Ya da erkekler nasıl bişeymiş ki hiç mi kötü tarafları yok :silent:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ya bu kızlar nasıl bişeymiş ki böyle hiç mi iyi tarafları yok.Ya da erkekler nasıl bişeymiş ki hiç mi kötü tarafları yok :silent:

İçlerin de olman lazım..
s3.gif
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Elbette kusursuz insan yoktur ama siz galiba kusursuzunu arıyosunuz..
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Eh ne diyelim inşallah bi gün herkes aradığını bulur.Çünkü herşeye rağmen sevmek ve sevilmek çok güzel.. :)
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Polyannalık falan yaptığım yokta anladım ne desem boş..

Boşver deme tekele çalışmaya niyetimiz yok ne güzel ortamda geyik yapmak varken somurtmak neden..:mrgreen::queen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
bırak sevgili olaylarını mustii sana göre deeelll aşk meşk işlerii:mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İnsanı insan yapan , bizi hayvanlardan ayıran aklını emanet ediyorsun birisine aklını tek varlığın o yoksa yok işte , insanın ne yapacağı belli olmaz ne kadar tanırsan tanı insanlar evlendikten seneler sonra bile seni tanıyamamışım diyorsa sen ne akla hizmet birisine aklını emanet edersin güzel üç beş günün sefasını aylarca cefaya değişecek kadar yüreklimisin yüreklilik değil bu mallık salaklık..Hata yapsan yaptığına mı yanarsın hatasız olsan hata yapmadığına mı yanarsın hakettim mi dersin kendi kendine bilinmez bir sınavın içine sokarsın gecelerce sürer bu sınav aylarca ve her gece her gece , aşkın neresi adaletli ki sen onun için ölürken o gayet basit davranacak iki kelimeyi senden sakınacak soğuk bakacak soğuk sözler söylerken her gün daha biteceksin atlatacak hatta belki de çok adice ama aldatacak onun umurunda olmayacak anı anını tutmayacak tam iyi derken yine ters dönecek o buz insan olacak oyuncağa döneceksin elinde senin için çok önemli şeyler onun umurunda olmayacak kopsan kopamassın ayakkabıdaki çamur değil ki sallayınca düşsün noldu işte gitti giderken ama kendisi gitmedi senin aklınıda aldı götürdü şimdi başı kesik kurbanlık dana gibi sağa sola çarparsın tek bunlarla kalsa sana paranoyak bir kişilik asla düzelmeyecek bir yara asık bir surat huzursuz geceler takipçilik maalesef haber arayacaksın naptı diye belirsiz bir bekleyiş döner umudu ile yalnızlığının adı o olacak çık çıkabilirsen içinden ..Sen her gece ağlarken o gülecek mutlu olacak bunun ağırlığı daha da beter o güzel günlerden anılaramı yanarsın tam unuttum derken ya rüyanda görceksin başa sarcaksın yada olduk olmadık o şarkı çalacak başa saracaksın tesadüf işte belki buluştuğunu o yere yolun düşecek başa saracaksın.. Arada yaptığınız şu herşeyi bitiren şeytan damlası gururunuza hiçbirşey demiyorum.. Şu seviyorum ölüyorum diyenler geçmişini sorgulamış mı hiç ne çabuk unutmuşlar ortalığa düştüklerini (tubiş , irre ) ben unutmadım ne arkadaşımı sokakta yerden toplayıp sırtımda taşıdığımı ne kendimi unuttum tekele çalıştığımı sevin siz sevin hele şu yapmacık devirde herşeyi görüntü olan çin malı kişililklere mi aşık olacaksınız olun yavrum olun ben yokum ....

Herşey görüldüğü gibi değil...

Kalemimden..
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
benim iki sevgilim var motor ve müzik onların yerini hiç bişeye değişmem :cat:
 
Katılım
6 May 2009
Mesajlar
164
Eyvallah arkadaşlar iyi yazan kötü yazan geyik yazan var saygım sonsuz yalnız kimse kimseyi sorgulamasın hayat herkeze eşit davranmıyor..Bir işyerim var evim var şükür sıkıntım yok pek yalnız işin doğrusu ailem yok umursamaz ölsem kafasını çeviren yok gün yüzü görmedim senelerdir okul iş hastalık yürütüyorum sevdiğim işi yapıyorum ama artık tek tabanca zor hani isteğim birlikte işyerimi açtığım bütün gün elinden tutup çalıştığım geceye doğru beraber işyerini kapattığım bir eşim olsun hastalıkta yanımda olsun tipi boyu umurumda değil vefalı olsun hastalığımda bana baksın sadece bana baksın gözleri elimden tutsun yeter zor tek olmak çok zor..Aynı her gün işyerini açmak kapamak haftasonu haftabaşı sabahı gecesi aynı eve tek gitmek buz gibi tek bi odada yaşamak Umarım anlaşılmışımdır.:cat: İşin aslı bağrı yanık bir eş isteğim..:salut:

O yazdığın yazıyla bu yazdığın ne kadar çelişiyor.Madem sevmenin sonu ''mallık,salaklık'' niye insanları bu kadar sorguluyosun?Niye insanlar böyle deyip sonra da sevdiğim olsun artık diyosun?O salaklığa düşme o zaman,rahat bırak kendini,böyle yaşamaya,tek tabanca takılmaya devam et..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti manita yaptın mı kendine :p :mrgreen:
bu arada manita ne demek , sözlük anlamını bilen var mı :mrgreen:
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
O yazdığın yazıyla bu yazdığın ne kadar çelişiyor.Madem sevmenin sonu ''mallık,salaklık'' niye insanları bu kadar sorguluyosun?Niye insanlar böyle deyip sonra da sevdiğim olsun artık diyosun?O salaklığa düşme o zaman,rahat bırak kendini,böyle yaşamaya,tek tabanca takılmaya devam et..

Sen topiğin tarihine baktın mı hacu..:mrgreen::queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst