Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
unsalyzf' Alıntı:
Ne zaman 99 yılında MZ lerden scooterlardan sonra ilk büyük racig motorumu aldığımda 1 ay peşinden koşsam ayarlayamayacağım kızlar etrafımda pervane oldular. tabii bende popüler biri oldum en iyi yerlerde en iyi giyinen biri. Sonra herşeyimi kaybettim 2001 de çöküş dönemi ve 2002 de hiç bişeyim kalmadı hatta arkadaşlarım bile sattı beni kız arkadaşım Seninle tanıştığımızda herşeyin vardı şimdi hiçbirşeyin yok dedi. Bitirdi beni bu söz. Baktım olmayacak tutundum hayata 2003 te İnternet cafe açtım borçla şimdi 2006 megan 2006 R1 kanuni 125 dayalı döşeli evim ve en önemlisi itibarım var. Kız falan hikaye Sen en iyi oldunmu kızlar seni bulur. "Her zaman En iyiler En iyileri götürür" Benim Atasözüm.

Buyrun tecrübe konuştu:cat:

Zayıflığın, fakirliğin yüzü soğuktur arkadaşlar.

Bırakın kızları erkek kardeşiniz bile sizi görünce başını başka tarafa çevirir.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
unsalyzf' Alıntı:
kız arkadaşım Seninle tanıştığımızda herşeyin vardı şimdi hiçbirşeyin yok dedi. Bitirdi beni bu söz. .
bin kere yazım.kadın güce tapar.güçsüzü de ezer.

biz önce insanız sonra erkeğiz onlar sadece kadın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üniversite 4 teydim.aşığım ölüyörüm bitiyörüm geberiyörüm diyen biri vardı bende.gayet de hoş bi kızdı.çok seviyordum.tam evlenilecek kız tanımıma uyuyordu.nişanlanmak istiyordum ama henüz söylememiştim.aşığım diyen kız 4 ay sonra ayrılalım dedi.niye dedim,ya sen sünnisin biz aleviyiz olmaz dedi.(insanların şu çağda uğraştığı şeye bak)bunu başından beri biliyordun ,ne yani bu mu bahanen dedim,bir süre ayrı kalsak,biraz düşünsek ayakları yaptı. öyle olunca benim sigortalar feci şekilde attı tabi.sonuç olarak bülbül gibi öttürdüm kızı.2 yıl önce bi düğüne gitmiş.ankaradan bir galerici,kızın akrabasından cep telefonunu almış,,, evlenmek istiyormuş ve 2 yıldır da sürekli arıyormuş.zaten gıcık oluyorum o gizli no lara.bin kere kavga çıkardım ve telefon numarasını değiştirmedi.sonuç olarak ayrıldık ama galerici de almadı onu.2 boyunca aradı sordu ama terk ettiğinde 4.sınıftaydım. yaz okulu yok,bütünleme yok tek dersten kalsam 1 yıl uzuyodu ve o esnada terk edildim.çok da sevmeme rağmen inat ettim hiç görüşmedim.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
raflar' Alıntı:
üniversite 4 teydim.aşığım ölüyörüm bitiyörüm geberiyörüm diyen biri vardı bende.gayet de hoş bi kızdı.çok seviyordum.tam evlenilecek kız tanımıma uyuyordu.nişanlanmak istiyordum ama henüz söylememiştim.aşığım diyen kız 4 ay sonra ayrılalım dedi.niye dedim,ya sen sünnisin biz aleviyiz olmaz dedi.(insanların şu çağda uğraştığı şeye bak)bunu başından beri biliyordun ,ne yani bu mu bahanen dedim,bir süre ayrı kalsak,biraz düşünsek ayakları yaptı. öyle olunca benim sigortalar feci şekilde attı tabi.sonuç olarak bülbül gibi öttürdüm kızı.2 yıl önce bi düğüne gitmiş.ankaradan bir galerici,kızın akrabasından cep telefonunu almış,,, evlenmek istiyormuş ve 2 yıldır da sürekli arıyormuş.zaten gıcık oluyorum o gizli no lara.bin kere kavga çıkardım ve telefon numarasını değiştirmedi.sonuç olarak ayrıldık ama galerici de almadı onu.2 boyunca aradı sordu ama terk ettiğinde 4.sınıftaydım. yaz okulu yok,bütünleme yok tek dersten kalsam 1 yıl uzuyodu ve o esnada terk edildim.çok da sevmeme rağmen inat ettim hiç görüşmedim.

Ama yenile yenile yenmeyi de öğrendik değil mi:wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
anaları gazlıyor bunları.allah bilir o galericiyi de anası tezgahlamıştır.üniversite okuyan orta halli bir adamsan ve çıktığın kıza ankarada 3 katlı villada oturan bir galerici musallat olursa hiç şansın yok.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
resm7zh9sn6jb0ubvz6.jpg



25 yıldır açılmıyor bu kapı ağzına ...........
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ertuğrul_Öz' Alıntı:
Ama yenile yenile yenmeyi de öğrendik değil mi:wiinkk:
hocam aynen öyle.bir bildiğimiz var ki konuşuyoruz.işkembeden atmıyoruz.yenile yenile yenmeyi öğrendik!
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
raflar' Alıntı:
anaları gazlıyor bunları.allah bilir o galericiyi de anası tezgahlamıştır.üniversite okuyan orta halli bir adamsan ve çıktığın kıza ankarada 3 katlı villada oturan bir galerici musallat olursa hiç şansın yok.

Görevimiz tehlike 2 gibi salak bir filmden aklımda kalan tek replik

"Kadınlar maymuna benzerler, bir dalı tutmadan diğerini bırakmazlar"
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti81' Alıntı:
25 yıldır açılmıyor bu kapı ağzına ...........[/B]
kadir takılırsan eğlenceli bulmazlar sıkıcı bulurlar .açılmaz tabi o kapı.çünkü mehmet ali erbil olmak zorundasın. aynı anda 20 kişiye yazıcaksın. 1 tanesi seni kabul ederse allah bereket versin diyeceksin.yasal prosedür erkekler için böyle işliyor maalesef.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hep mi gülcez raf zaten ne oluyosa bu mali karakterimden oluyor ilk yapışıyorlar
doğal olarak sıkıntılarımız var dinlemiyorlar bile yada ağır geliyor
en sevmediğim şeyde birinin sıkıntımı dinlememesi
kaldı ben can kulağı ile dinlerim
h.a.z
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zaten aynı anda 20 kişiye yazamıyorsan , kızlar da bunu anlamışlarsa hepten ayvayı yemişsin demektir.bu utangaç, ezik,medeni cesareti yok,manevi yönden zayıf adam derler senden iğrenirler.ama önüne gelene yazan ve sık sevgili değiştiren bi adam olrusan, ooo bunun kendine güveni var, manevi yönden de güçlü bir erkek, ayrıca da kadınlar bunu tercih ediyorsa bir bildikleri vardır der ve kıyıda duran sevgilisi olmayan efendi çocuğa değil haftada bir sevgili değiştiren zamparalara gider kadın.

ya musti sen hayat müşterektir kadın erkek paylaşır geyiğine kapılmışsın heralde. kadın 13 yaşından itibaren erkekten sadece iltifat,pohpohlanmaya ve .eğlendirilmeye alışmıştır.erkekten hep iltifatlar ve pohpohlanma ve şebeklik görmeye alıştığı için negatif bir şey anlatığın zaman sıkıntıdan geberir ve kaçar.ve sen bird erdini anlattığın zaman hem sıkıcı adam damgası yersin, hem de MANEVİ YÖNDEN GÜÇSÜZ damgası yersin. bu da senden tiksinmesi için yeterlidir.niye çünkü kadın güce tapar..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
burak89izmir' Alıntı:
gecende arkadaslarla cafede konusuyoduk bana kız arkadaşım ben mi motormu dedi ben direk MOTOR dedim :) sonra bana darıldı bende kızdırdım iyice senin üstüne binsem eve kadar götürürmüsün :) ...............
gerisini hiç sormayın :(
amma espiri yapmışsın abi ya o da sorulurmu kıza ...??:farao: :farao:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
raflar' Alıntı:
zaten aynı anda 20 kişiye yazamıyorsan , kızlar da bunu anlamışlarsa hepten ayvayı yemişsin demektir.bu utangaç, ezik,medeni cesareti yok,manevi yönden zayıf adam derler senden iğrenirler.ama önüne gelene yazan ve sık sevgili değiştiren bi adam olrusan, ooo bunun kendine güveni var, manevi yönden de güçlü bir erkek, ayrıca da kadınlar bunu tercih ediyorsa bir bildikleri vardır der ve kıyıda duran sevgilisi olmayan efendi çocuğa değil haftada bir sevgili değiştiren zamparalara gider kadın.
Asıl bunu yaparsan kaybedersin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Khutuck' Alıntı:
Asıl bunu yaparsan kaybedersin.
hayatım boyunca 2 kişiye yazdım.(onlara da köpek gibi aşıktım,20 kişiye yazan adamlara gittiler.türk kadını ne kadar yalan söylerse söylesin,zamparalara allah gibi tapar)benim olaylarımda gerek kalmıyodu yazmaya.ortamlardaki sosyal statüme geliyolardı zaten.kadın ne kadar "biz asılamayız kötü kadın damgası yeriz" derse desin bu kocaman bir yalandır.,canı isterse tıpış tıpış gelir.(tabi geldikten sonra ,ona asılmadığınız ve zorluk çıkardığınız için canınıza okur o ayrı.)benim bütün ilişkilerim öyleydi.bence hiç bir kız yazmayan adamı adam yerine koymaz.önüne gelene yazan adam olmazsan medeni cesareti yok,"ezik" damgası yersin.çantada keklik olursun bu cepte der,canına okur.peşinde 20 kişi olan,,,,,sıradan bi kızla peşinde kimse olmayan kimseye yazmayan sıradan adamın ilişkisinde o adamın ezilmemesi imkansızdır.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
zuhahahaha subay abime gelsin bu topic :mrgreen:
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti msn den biraz foto göndersene kardeş,ben bi okuyam bunları sonra yorum yapacam,bi .ok anlamadım şimdilik,ama tam raflara göre bi konu o olmadan olmaz,
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
musti millet başlığı görünce geliyo yavaş yavaş,sen arada bi güncelle bu konuyo,

sonra yangına körükle gideriz..puhahaha
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst