Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 9 Ocak 2006
- Mesajlar
- 2,003
unsalyzf' Alıntı:Ne zaman 99 yılında MZ lerden scooterlardan sonra ilk büyük racig motorumu aldığımda 1 ay peşinden koşsam ayarlayamayacağım kızlar etrafımda pervane oldular. tabii bende popüler biri oldum en iyi yerlerde en iyi giyinen biri. Sonra herşeyimi kaybettim 2001 de çöküş dönemi ve 2002 de hiç bişeyim kalmadı hatta arkadaşlarım bile sattı beni kız arkadaşım Seninle tanıştığımızda herşeyin vardı şimdi hiçbirşeyin yok dedi. Bitirdi beni bu söz. Baktım olmayacak tutundum hayata 2003 te İnternet cafe açtım borçla şimdi 2006 megan 2006 R1 kanuni 125 dayalı döşeli evim ve en önemlisi itibarım var. Kız falan hikaye Sen en iyi oldunmu kızlar seni bulur. "Her zaman En iyiler En iyileri götürür" Benim Atasözüm.
Buyrun tecrübe konuştu:cat:
Zayıflığın, fakirliğin yüzü soğuktur arkadaşlar.
Bırakın kızları erkek kardeşiniz bile sizi görünce başını başka tarafa çevirir.