eee napacaz o zaman,kadınsız çekilmez bu dünya ama..
sayfaları okumaktan kafam karıştı bea.hala bi sonuca varamadık,
sevgilinin olması iyimi?yoks kötümü?
evet iyi anlamışsın.Raflar, 1 tane olmasın, ya hiç olmasın, ya çok olsun diyor. Ben bir tek bunu anladım.:queen:.
doğa eş seçme hakkını tüm türlerde dişiye tanımıştır. dişinin paşa gönlü isterse ilişkiye onay verir,erkek başlatır,(amelelik gene erkekte) dişi bitirir. ha erkeğin sabrı taşarsa erkek de bitirebilir. ama genelde hep bayan terk eder.çünkü yenisini nerdne bulucam derdi yoktur.hiç de gözünün yaşına bakmazlar adamın.sanki sadece bayanlar terkeder
gerçekten seven insanlar az da olsa var
önemli olan hak edene hakettiği kadar değer vermek
sevgiliniz olması cok güzel bişey.
ama ne zaman güzel?
anlaşabiliyorsanız.
birbirinizle şakalaşabiliyorsanız
kücük hatalarını görmüyorsanız
güveniniz tamsa kafanız rahatsa..
onu canınızdan cok seviyorsanızz.
oda sizi cok seviyosa..
yanındayken sarılmak öpmek istiyosanız..
özlediginizde aglıyorsanız.
sesini duyunca dünyalar sizin oluyorsa.
bu örnekleri çogaltabilirim.. kısada bi insan bunları yaşıyorsa dünyanın en mutlu insanıdır. ama bunları yaşamak icinde kendinize uygun bir insan seciceksiniz..
gelelim bu zamanın ilişkilerine..
cok dandik ilişkiler var..
cıkar ilişkisi cogunlukla kızlarda öyle olmus erkeklerde..
sevmek , sadık olmak vsvs gibi degerler yitirilmiş...
musti insallah kendine göre bir sevgilin olur.:bounce: