Hiç Sevgilisi Olmayan Varmi?

Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayfaları okumaktan kafam karıştı bea.hala bi sonuca varamadık,

sevgilinin olması iyimi?yoks kötümü?
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Raflar, 1 tane olmasın, ya hiç olmasın, ya çok olsun diyor. Ben bir tek bunu anladım. Kadınlar için de geçerli galiba bu :queen:.
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya bi tane olsun tam olsun o zaman..
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eee napacaz o zaman,kadınsız çekilmez bu dünya ama..
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sayfaları okumaktan kafam karıştı bea.hala bi sonuca varamadık,

sevgilinin olması iyimi?yoks kötümü?

bok gibi hele benim gib i duygusalsan hüeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Katılım
8 Eyl 2006
Mesajlar
100
merhaba ben evliyim ama eşim motoru hem seviyor hemde sevmiyor yani arabamız olsa diyor bazen huzursuzluk oluyor. şansını çok denedi ama bakdıkı ben motordan vazgeçmiyom şimdi araba alalım diyor düşün senin böyle sıkıntın yok kafan rahat şimdilik ileride motor seven birini bulki sıkıntı yaşamayasın hayatın sana ne süpriz hazırladıgını bilemezsin bayyyy
 
Katılım
19 Eki 2006
Mesajlar
3
kadın ları bos verin ne demiş kırac, bir tanrım var bir de gidarım.Benim içinde bir tanrım var birde motorum gerisi boş.
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ne yani ya dırdırsız olmazmı olur mutluluğa eren yok mu var sabır
 
Katılım
12 Haz 2006
Mesajlar
1,224
Sevgili? vakit ayırman gerek...Oysa daha güzel değerlendirilebilir zaman.Olması bi dert, olmaması ayrı bi dert.Üstelik bi tanesi de sıkar adamı...Polyamore tavsiye olunur.Her çiçeğin tadı bi başkadır.
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
26
sevgiliniz olması cok güzel bişey.
ama ne zaman güzel?

anlaşabiliyorsanız.
birbirinizle şakalaşabiliyorsanız
kücük hatalarını görmüyorsanız
güveniniz tamsa kafanız rahatsa..
onu canınızdan cok seviyorsanızz.
oda sizi cok seviyosa..
yanındayken sarılmak öpmek istiyosanız..
özlediginizde aglıyorsanız.
sesini duyunca dünyalar sizin oluyorsa.

bu örnekleri çogaltabilirim.. kısada bi insan bunları yaşıyorsa dünyanın en mutlu insanıdır. ama bunları yaşamak icinde kendinize uygun bir insan seciceksiniz..

gelelim bu zamanın ilişkilerine..
cok dandik ilişkiler var..
cıkar ilişkisi cogunlukla kızlarda öyle olmus erkeklerde..
sevmek , sadık olmak vsvs gibi degerler yitirilmiş...


musti insallah kendine göre bir sevgilin olur.:bounce:
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
...sütten ağzı yanan yoğurdu üfleeyerek yermişş...,
...en iisi olsa noolcak??sonuçta dişi o da yarın bi gün terkeder seni..
...yasadım biliorm...
 
Katılım
18 Eki 2006
Mesajlar
33
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sanki sadece bayanlar terkeder
gerçekten seven insanlar az da olsa var
önemli olan hak edene hakettiği kadar değer vermek
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Raflar, 1 tane olmasın, ya hiç olmasın, ya çok olsun diyor. Ben bir tek bunu anladım.:queen:.
evet iyi anlamışsın.
peşinde 20 kişi olan sıradan bi türk kızıyla , peşinde bir kişi bile olmayan sıradan bir türk erkeğinin ilşkisinde erkeğin ezilmemesi imkansızdır.

ya kimseyle çıkma ya da peşinde 20 kişi varken çık o düşünsün(kadın erkek eşitliği).

yani peşinde 20 kişi olması için ya kenan imrizalıoğlu olman lazım ya da gördüğün bin kızdan binine de yazman lazım ki 20 si peşine düşsün.o da işin başka bi facia boyutu tabi. erkek için.

sanki sadece bayanlar terkeder
gerçekten seven insanlar az da olsa var
önemli olan hak edene hakettiği kadar değer vermek
doğa eş seçme hakkını tüm türlerde dişiye tanımıştır. dişinin paşa gönlü isterse ilişkiye onay verir,erkek başlatır,(amelelik gene erkekte) dişi bitirir. ha erkeğin sabrı taşarsa erkek de bitirebilir. ama genelde hep bayan terk eder.çünkü yenisini nerdne bulucam derdi yoktur.hiç de gözünün yaşına bakmazlar adamın.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
647
Aşkın şarabından bilmeden içtim
Sevda yolundan bilmeden geçtim
Aşkin bir alevmiş yar yar
Bir ateş parçası
Bilmeden gönlümü ateşe verdim
Bir sevmek bin defa ölmek demekmiş
Bin defa ölüp de hiç ölmemekmiş
Bin defa ölüp de ölememekmiş
Şarabı zehirmiş içtikçe öldüm
Yolu hep uçurum düştükçe öldüm
Aşkın bir alevmiş yar yar
Bir ateş parçası
Ateşe gönlümü yaktıkça öldüm

Eski bir Üç Hürel şarkısı

Sevgiyle kalın....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
169
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oo çok güzel şarkı severim onu
 
Katılım
15 Eyl 2005
Mesajlar
2,381
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
sevgiliniz olması cok güzel bişey.
ama ne zaman güzel?

anlaşabiliyorsanız.
birbirinizle şakalaşabiliyorsanız
kücük hatalarını görmüyorsanız
güveniniz tamsa kafanız rahatsa..
onu canınızdan cok seviyorsanızz.
oda sizi cok seviyosa..
yanındayken sarılmak öpmek istiyosanız..
özlediginizde aglıyorsanız.
sesini duyunca dünyalar sizin oluyorsa.

bu örnekleri çogaltabilirim.. kısada bi insan bunları yaşıyorsa dünyanın en mutlu insanıdır. ama bunları yaşamak icinde kendinize uygun bir insan seciceksiniz..

gelelim bu zamanın ilişkilerine..
cok dandik ilişkiler var..
cıkar ilişkisi cogunlukla kızlarda öyle olmus erkeklerde..
sevmek , sadık olmak vsvs gibi degerler yitirilmiş...


musti insallah kendine göre bir sevgilin olur.:bounce:

nbr la deniz :cherry: :cherry:
al birini vur ötekine :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst