- Katılım
- 31 Eki 2014
- Mesajlar
- 31
36 t arka dişliyi nasıl temin ettiniz ?
İzmir 1 Cİ sanayide sanayi dişlileri var onu 36 diş olarak alıp işlettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:41 ----------
13- 40 dişli kullandım. Genelde düzde uzun yol yaptığım için bu oran bile bana kısa geldi.
Daha sonra 15-42 cbf dişlisi taktım. uzun yol için daha iyi oldu.
Son taktığım disli ile arkadasla beraber Ahir dağına dogru biraz tırmandık. Daha dogrusu istediğim gibi tırmanamadım. 1. vitesin bile kurtarmadıgı oluyor. 13-40 dişliye geçeyim diyorum.
Titreşime gelirsek Motorda rolatide iken titreşim var. Işıklarda beklerken aynaların titrediğini görüyorsunuz, ayna oynuyor. Devirlendiği zaman titreşim 7000 devire kadar pek yok. Demek istedigim rahatsızlık vermeden kullanılacak seviyede. Bu dediklerim tüm dişli oranları için geçerli.
7000 devir üstü için bu Motor titreşimli.
Dişli değişimini çok abartmamak lazım. Dişli oranları ile aynı miktarda yakıt değişiyor. Mesela 3.00 dişli oranı ile 35 lira yakıt yaktıysanız,
3.50 oran ile 30 lira yakarsınız.
Düzde uzun yol için 15-42 gayet iyi.
Yokuş çıkarım, iki kişi binerim derseniz 13-40 ı geçmemek gerek.
12-40 stok dişlinin yolda hiçbir artısını görmedim. Cross yapmak için, yada sürekli yokuş için tercih edilebilir.
Dişlilerin oranlarını da yazayım.
12-40 = 3.0
13-40 = 3.25
15-42(cbf) = 3.57
Şimdi 15-42 dişli kullanıyorum.
420 mi kullandin