Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
21 Nis 2017
Mesajlar
55
Merhaba arkadaşlar, ben de aranıza henüz katıldım.
Çanta demiri ve koruma demiri için bayi 150 şer Lira diyor daha uyguna uyduran oldu mu acaba?
Teşekkürler.

150'şer TL çok fazla. Ben Hunk için her ikisine toplam 100 TL verdim. Farklı bayilere de sorun isterseniz.
 
Katılım
30 Nis 2016
Mesajlar
20
1200 km deyim 100 km de 2.8 litre yaktı yarısı otobanda 80-110 arası yarısı şehir içi.Sizin nasıl
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1
selamlar forum , bu motorun arka sele demirine honda cbf150 nin sele demiri uyar mı acaba deneyen oldu mu ????
 
Katılım
31 Ağu 2016
Mesajlar
106
arkadaşlar karizmaya uzun yol için navigasyon-telefon tutucu çözümü olan var mı?

https://m.aliexpress.com/s/item/326...32693335392&shortkey=32ENJVnu&addresstype=600

Daha bugün sirkeciden(motosikletcilerin bulundugu orta alandaki bisikletciden) 55₺ ye satın aldım. Telefon tutucularına çok güvenim yoktu ama başarılı bir ürüne benziyor, en azından giderken telefonum düşermi diye soru işareti yok kafamda. Ürünün en güzel yanı telefon tutucuyu çıkarıp çantana atabiliyorsun.
 
Katılım
30 May 2015
Mesajlar
160
https://m.aliexpress.com/s/item/326...32693335392&shortkey=32ENJVnu&addresstype=600

Daha bugün sirkeciden(motosikletcilerin bulundugu orta alandaki bisikletciden) 55₺ ye satın aldım. Telefon tutucularına çok güvenim yoktu ama başarılı bir ürüne benziyor, en azından giderken telefonum düşermi diye soru işareti yok kafamda. Ürünün en güzel yanı telefon tutucuyu çıkarıp çantana atabiliyorsun.

bu tarz tutuculara da baktım, gidon solunda yüksek hızlarda (120-130) güvenemiyorum, ama araştırma halindeyim, 3-5 aya değişik bir proje yapacağım:

anahtar yuvasının siyah plastiğini sökünce 3 vida delikli sağlam bir parça var, sanayide bir sehpayı kesip biçip bu 3 delikten vidalayıp telefonu direk anahtarın üst kısmına koymayı planlıyorum, hem km sayacı gözükecek hem biraz aşağıda navigasyon, ek olarak rüzgar da minimum olacak.

verdiğin linkteki ürün de güzelmiş, projemde kullanabilirim ileride.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
heragi bi yeri parcalamaniza gerek yik tlf tutucu bende 55 tl ye aldim ankara yiba carsisinda

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------





---------- Mesajlar birleştirildi - 16:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:28 ----------

ruzgardan yagmurdan falan etkilenmesine imkan yok cok guzel ve kullanisli
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
341
Merhaba arkadaşlar, on dişliyi küçültmek istiyorum elinde numunesi olan var mı?
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
339
http://www.motoron.com.tr/motosiklet-haber/hero-karizma-r-ile-2000-km

Bu yazıyı okudunuz mu bilmem? Bence ön tekeri 90/90-18 yapabilirsiniz.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:43 ----------

Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?

http://www.motoron.com.tr/motosiklet-haber/hero-karizma-r-ile-2000-km

Bu yazıyı okudunuz mu bilmem? Bence ön tekeri 90/90-18 yapabilirsiniz.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Arkadaslar bu motorun nasi bi lastik olcusu var ya... Sırf lastik yuzunden motordan sogudum ... Kalinligini azaltmak istemiyorum ayni olcude veya daha kalin(ama daha kalin da ne kadar saglikli olur bilemiyorum) lastiklerden kislik oneriniz var mi?

formun sayfalarini kontrol ederseniz kislik lastik icin benim ve bazi ardslarin paylasimi var...
 
Katılım
6 Şub 2017
Mesajlar
53
Arkadaslar tesekkur ederim cvplar icin. Lastigin incelmesini istemiyorum , heidenau diye bi markanin bizim motora uygun k60 modelli 1208018 olculerinde lastigi var . Bu marka ve lastik hakkinda bilgisi olan var mi? Balatauzmani diye bi sitede satiliyor
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ocak 2016
Mesajlar
1,484
Almanya'da özellikle scooter ve commuter lastikleri yapan köklü bir firmadır. Ülkemize getirilmiyordu. Bulabildiyseniz satın alın derim. Alıp, binip bilmeden yorum yapanlar "mişellin den şaşma babo" diyenlere kulak asmayın.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
ben karizma r ile kuryelik yapiyorum kisin anlas lastik kullaniyorum cokda memnunum daha yazlik lastik almadim orjinalini kullaniyorum on 4 mevsim aldim arkaya sadece kislik yazin arka orjinalini taktim belki bu kisdan sonra yaza lastik alirim oda yine anlas olur
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
41
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?
 
Katılım
19 Kas 2017
Mesajlar
2,187
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?

bi izle istersen hocam kafandaki sorulara cevap varmı bilmiyorum bende hero alıcam geçen bi bayiye gittim muhabbet ettim biraz bazı sorularıma tatminkar cevaplar aldım
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
746
Evet arkadaşlar Selamn aleyküm tekeriniz tüz bassı, ufak tefek birkaç sorum olacak, bilen ve tecrübe eden arkadaşlardan birkaç yeni bilgi öğrensem tercihlerim ve seçimlerime yardımcı olur diye düşünüyorum.tvs apache rtr 150 motorum var 29bin km devirdim 30 a merdiven dayadım motorum 4 kez çalındı hala kullanıyorum...
Karizmada beni çeken kısımlar
1) kafa grenajının depoyla birleşmesi bu sayede düz kontak olasılığını daha da düşürme zorlaştırır işlerini diye düşünüyorum.
2) 50bin garantisi ve 5 yıl garanti
3)223cc oluşu getirisi tork ve beygir
4)konforlu sürüş (evlendim artçılı sürerim)
5)tam grenaj ile rüzgarı daha aza indirgeme
Tabikii de fiyatı... Bu f/p oranında başka makine yok gibi görünüyor
Vs. Vs.
Korkularım:::
1)tvs servisiyle geçmişim çok kötü satarken abi kardeş birader sattıktan sonra tabiri caizse adamı öpmeye en ufak pozisyonu gözlüyorlar
2)yakıt konusunda birisi iyi diyor birisi kötü ortası yok
3) grenaj daki sorunları çözülebilir mi çözüldüğünü söyleyen var bundan dolayı motoru satanlar falan...
4)dişlileriyle oynamadan zevk alamazsın motordan diyorlar
5)jantlarıyla pek oynamadan lastik bulabileceğimiz konusuda biraz meşakkatli gibi...
Beni bu motora çeken cazibelerini saydım korkularımı da paylaştım boş vaktini forumda geçirmeyi seven bir kullanıcı olurda soru işaretlerini giderirse son derece mutlu olurum. Teşekkürler şimdiden tekeriniz düz bassım arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 08:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:40 ----------

Bide alırsam tam grenajlı kullanıcam hava soğutmalı bir motor için engel teşkil eder mi?

Senin karizmanın orjinalı yarım grenaj, silindirlerin üstünü kapatmış olursun hava soğutmalı motorda.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst