Selam,
Tam grenaj lı olan var mı? Titreşim, hararet e olumsuz etki yapıyor mu
Arkadaşlar selam, ben de sıfır karizma aldım ve 1500km'dir kullanıyorum. Titreşim vb. sorunlar benim motorda da var. Ancak benim sorunum servisle ilgili. Kitapçıkta 10-30 yağ kullanın diyor ancak 500 bakımında servis 15-45 motor yağı koydu. Motor düz yolda redline da 120'yi zar zor yapıyor.
3000 bakımı için daha iyi bir servise götürmek isitiyorum. Istanbulda ilgili bir servis önerisi yapabilir misiniz?
Kağıthane alibeyköy civarlarında bebek motor var Mehmet ustaya götür tavsiyem.
Hocam ikisi icinde aea nin videosu var bi izle istersen. Cf moto çin ama kaliteli diolar denemedim tip olarak onde ve bence sehir icinde daha cok is yapar. Karizmadan memnunum yuksek devirde elcikte titresim hissediliyor ayak peginde cok az (artcininda biraz fazla), selede hissedilmiyor. Beni sinir eden iki ozelligi var ,ilki 5000 devir gibi on cam zirildiyor serviste hallediliyormus ikinciside 223 cc motor dusuk devirde torku cok iyi ara hizlanmasi falan ama son hiz yok motorda... 130a zar zor geliyor. Bi arkadas disli degismis hizini 160(!) a cikarmis ama orasida(orjinaliyle oynamak) ne kadar saglikli olur bilemem. Gonlune yatani al hacı. Ikisinden de pisman olacagini sanmam...Arkadaslar cf moto mu yoksa karizma r mi (cf moto 7 bine alacagim)
Edit:İlk motorum olucak umarim![]()
Hocam ikisi icinde aea nin videosu var bi izle istersen. Cf moto çin ama kaliteli diolar denemedim tip olarak onde ve bence sehir icinde daha cok is yapar. Karizmadan memnunum yuksek devirde elcikte titresim hissediliyor ayak peginde cok az (artcininda biraz fazla), selede hissedilmiyor. Beni sinir eden iki ozelligi var ,ilki 5000 devir gibi on cam zirildiyor serviste hallediliyormus ikinciside 223 cc motor dusuk devirde torku cok iyi ara hizlanmasi falan ama son hiz yok motorda... 130a zar zor geliyor. Bi arkadas disli degismis hizini 160(!) a cikarmis ama orasida(orjinaliyle oynamak) ne kadar saglikli olur bilemem. Gonlune yatani al hacı. Ikisinden de pisman olacagini sanmam...
Hocam yok ya vallahi sıkıldım artık bir şey alıp geçicem.Ne zor işmiş şu "motor almak" işi
Şimdide 5,500 e kadar nakit seçeneği çıktı önüme e öyle olunca pulsara aklım kayıyor 150 ns ye ne yapacağım hiç bilmiyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:58 ----------
Arkadaşlar şey takıldı gözüme neden karizma modelleri hep düşük kmlerde satılıyor.Bakıyorum 10 bin km yi geçik ilan yok hepsi 3-5 aylık motorlar.Durum top speed den mi kaynaklanıyor yoksa titreşimden mi nedir ?
Ayrıca konuya baktım göremedim bu yan grenajı taktıktan sonraki titreşim durumu nedir ?