Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
lastikleri iyi.titreşim rödajdan sonra azalıyo.aşırı değil.şimdilik motordan sıkıntı çeken yok sanıyorum.fiyata oranla çok iyi bir motor.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Almayı düşünen bence kaçırmasın,alet güzel. 6500'lere 150 cc commuter alıp uzun yolda işkence çekeceğinize biraz daha verip bunu alabilirsiniz.

Bazı muadilleri gibi yok enjeksiyon arızası,yok jant kırması,yok bilmem ne arızası gibi ciddi sıkıntılar hiç duymadım.

Üsküdar'da ki Hero'ya özellikle gidin çok ilgi alakalı esnaflar.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ben 2700 km deyim 3000 bakimini bugun yaptirdim yuksek km ardslr yakit konusunda bilgi verirmisiniz ne yakiyo benim 175 altina dusmuyo km arttikca dusermi yakit
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
Benim makina aldığından beri 13-14 krs yakıyor bence karbüratör ayarında baktirin lastik havaları ve yakıt aldığınız petrol etkili olabilir

Yan çanta çalışması yapan var mı geçenlerde Nevsehire yan çantalı siyah karizma gordum acele geçtim konusamadim bir kaç firma ile irtibat halindeyim yan ve arka çanta çalışması için güzel bir küçük sınıf enduro çıkabilir ortaya;)
 
Katılım
10 Ocak 2016
Mesajlar
1,819
Almayı düşünen bence kaçırmasın,alet güzel. 6500'lere 150 cc commuter alıp uzun yolda işkence çekeceğinize biraz daha verip bunu alabilirsiniz.

Bazı muadilleri gibi yok enjeksiyon arızası,yok jant kırması,yok bilmem ne arızası gibi ciddi sıkıntılar hiç duymadım.

Üsküdar'da ki Hero'ya özellikle gidin çok ilgi alakalı esnaflar.

Jant kıran hangi modelmiş? Bilelim uzak duralım. Bu konuda bi bajaj geçti doğruluğu tartışılır onda da
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
arkadaş ybrde arka jant kırmış ufak bi kasiste.yakıt konusuna gelince egzozu koklayın sıcakken arkadaşlar.zaten bi dengesizlik varsa ağır koku oluyor çiğ atıyor.tam yakabiliyosa bildiğim fön makinesi gibi tertemiz üflüyor.ona göre ayar yaptırın karbratöre.tabi sağlam bi ustaya.motorun sıcak olması çok önemli kontrol ederken
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Jant kıran hangi modelmiş? Bilelim uzak duralım. Bu konuda bi bajaj geçti doğruluğu tartışılır onda da

Malum motosiklet markası işte :)

Hergün arızalarından,şikayetlerinden topiğine gelen kavga/gürültüden motosikleti almış,kullanmış kadar olduk. :)
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Jant kıran hangi modelmiş? Bilelim uzak duralım. Bu konuda bi bajaj geçti doğruluğu tartışılır onda da

İsim vermeyelim,tartışıldı yeteri kadar.

Ben şahsen o marka/modelden ısrarla test motosikleti isteyip,deneyimlerimi yazmak istemiştim ama sağolsunlar kaale almadılar.

Hero'da bu yoktu mesela.

Şunu da ekleyeyeyim test motosikletleri için talebi ben yapıyorum ve gidip bizzat cebimden masrafları karşılıyorum.
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
55
Arkadaşlar MT 07 almak için motosikletimi satıyorum. Henüz 4100 km de sıfırı alıp herşeyiyle kendim ilgilendim. Motosiklet orta sehpada iken bir kere sol tarafına düştü buna bağlı bir kaç küçük çizik mevcut. motosikletten gayet memnun kaldım ve ara ara bu başlık altına yazılar yazdım.
0553 605 70 58 telefon numaram istanbulda ikamet ediyorum. Takas sadece mt07 abs ile olur. Takas için motosiklet ve üzerine nakit vericem.
 
Katılım
1 Ocak 2015
Mesajlar
69
herkese selamlar,

bende karizmamı aldım arkadaşlar, bi hayırlı olsununuzu alırım :)))

12931132_10153512748413193_2659504108819132944_n.jpg
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
Bu video bayatladı be abi...hem gerçekçi değil bu.besbelli reklam yapıyo.ben de ekstradan değerlendirme yaptı sandım bi an.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst