Almayı düşünen bence kaçırmasın,alet güzel. 6500'lere 150 cc commuter alıp uzun yolda işkence çekeceğinize biraz daha verip bunu alabilirsiniz.
Bazı muadilleri gibi yok enjeksiyon arızası,yok jant kırması,yok bilmem ne arızası gibi ciddi sıkıntılar hiç duymadım.
Üsküdar'da ki Hero'ya özellikle gidin çok ilgi alakalı esnaflar.
Jant kıran hangi modelmiş? Bilelim uzak duralım. Bu konuda bi bajaj geçti doğruluğu tartışılır onda da
Jant kıran hangi modelmiş? Bilelim uzak duralım. Bu konuda bi bajaj geçti doğruluğu tartışılır onda da
istanbula gelmedimi daha bu motorlar en azından yarın görebilseydik bari renk seçerdik
herkese selamlar,
bende karizmamı aldım arkadaşlar, bi hayırlı olsununuzu alırım))
http://www.imgim.com/12931132_10153512748413193_2659504108819132944_n.jpg