Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
- Konu Yazar
- #721
Arkadaslar merhaba;
Hero Karizma ile ilgili yazdığımız test yazısına sizlerin de yorumlarını eklemek istiyorum.
Artıları,eksileri vb istediğiniz özelliklere değinerek,yakıt tüketimi,hız,tork gibi konulardan da bahsederek mini bir inceleme yazısı yazabilirseniz linkteki yazıya eklemek isterim.
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/167420-hero-karizma-detayli-inceleme-test-yazisi.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle uzun yol vb yapanlar mini bir inceleme yazısı tadında yazarsa konunun ilk mesajına ekleyeceğim. Farklı görüşler de olsun istiyoruz.
Hero Karizma ile ilgili yazdığımız test yazısına sizlerin de yorumlarını eklemek istiyorum.
Artıları,eksileri vb istediğiniz özelliklere değinerek,yakıt tüketimi,hız,tork gibi konulardan da bahsederek mini bir inceleme yazısı yazabilirseniz linkteki yazıya eklemek isterim.
http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/167420-hero-karizma-detayli-inceleme-test-yazisi.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------
Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle uzun yol vb yapanlar mini bir inceleme yazısı tadında yazarsa konunun ilk mesajına ekleyeceğim. Farklı görüşler de olsun istiyoruz.