Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Arkadaslar merhaba;

Hero Karizma ile ilgili yazdığımız test yazısına sizlerin de yorumlarını eklemek istiyorum.

Artıları,eksileri vb istediğiniz özelliklere değinerek,yakıt tüketimi,hız,tork gibi konulardan da bahsederek mini bir inceleme yazısı yazabilirseniz linkteki yazıya eklemek isterim.

http://www.motosiklet.net/forum/test-merkezi/167420-hero-karizma-detayli-inceleme-test-yazisi.html

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:57 ----------

Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Özellikle uzun yol vb yapanlar mini bir inceleme yazısı tadında yazarsa konunun ilk mesajına ekleyeceğim. Farklı görüşler de olsun istiyoruz.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Şu kuruş hesabını bir bırakın artık ya. Ben benzinin litre fiyatını ezbere bilmek zorunda mıyım ?
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
malesef çok yakıyor anlamış değilim araba gibi yakıtı var kuryeciler uzak dursun derim

Haklisin malesef az yakiyo diyenlere inanip guvenip aldim arabayla paket atiyorum say clio alsam daha az yakardi pakette

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:31 ----------

Şu kuruş hesabını bir bırakın artık ya. Ben benzinin litre fiyatını ezbere bilmek zorunda mıyım ?

Sende haklisin ama ben kuryelik yapiyorum yakit normale gore gunluk 5 - 7.5 tl arasi cepten gidiyo aylik 200 - 250 tl yapar sen dusun artik
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
çok yakıyo diyenlere şaşırıyorum 150lik gibi yakıyo.orantısız gazlama mı yapıyosunuz ne
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Merhaba bu grenaj ziriltisini yok ettiğinizi yazmışsınız bir de resimle tesbit ederek izah ediniz ki izmirdeki ve türkiyenin her yerindeki karizma kullanan arkadaşlarımız da kendileri yapabilsinler diye dusunuyorum

tabiki mustafa abi müsait bir zamanda ayrıntılı resim veya video çekerek buraya atarım. artı olarak arkadaşların çoğu dişli değiştirdi gerçi değiştirmeyenlere 520 dişli 34t dişli değişimini tavsiye ederim
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
neden gazla yapalım ya bizim motorlarda Problem var ya bizde yada az yakıyor diyenlerde aldık mecbur az yakar çok yakar kullanıcaz ama bi çaresini arıyoruz ii kötü yorumumuzu yaziyoruz
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
çok yakıyo diyenler servisleri boşverin iyi bir ustaya götürün.benim de başıma gelmişti servis sıkıntı yok dedi sonra tanıdığım iyi bir ustaya götürdüm ne yaptıysa artık hem motor daha iyi çalıştı hem de yakıt normale döndü.
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
bencede iyi bir ustaya goturmek lazım karburotorde de terleme var onu da gostericem yakıt konusu da inşallah hallolur
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
22
Merhaba arkadaşlar karizma r yedek parçalarını nerden temin edebilirim örneğin kardeşim arkama inip binerken sinyal lambaları kırıldı sıfır olarak taktırmak istiyorum sipariş edebileceğim bir site falan varmı :)
 
Katılım
5 Mar 2016
Mesajlar
117
Hiç bir şeye benzemiyor.Kuru gürültü japonların eline su dökemez.4 marka. Y. H. K. S. Gerisi teferruat
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
beyler hazırlık yapın buralar çok karışıcak 5900 karizma.açık ara fiyat performans ürünü.tekeriniz düz bassın
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
Daha önce yedek parça pdf dosyasını indiren var mı varsa paylaşırsa sevinirim hero nun adresine guncelleme gelmiş yedek parça pdf görünmüyor
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
/COLOR]

Sen bu motoru kullanmamissin Y.h.k.s nin bu gucte bu klasmanda olan motorlarinin fiyatlarinida yazarmisin

Japon'dan şaşma diyenlere doğrusu acıyorum. Hele bunun bir de İtalyan yerine bile Japon tercih edenleri var ki onlar daha da beter oluyorlar. Genelde telefon olarak da Samsung ve Iphone'dan başkasını tanımazlar. Dümdüz, macerasız, heyecansız, klişe bir hayat.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst