Hero Hero Karizma R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
76
http://heromotor.com.tr/?target=product&id=3

karizmanın detaylı ürün inceleme sayfası
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
Dün itibari (03.08.2016) ile yeni aldığım karizmam ile motor rodaj da daha 300 km iken 200 km Lik yol yapayım dedim ve yaptım neticede (eski genclik zamaninda ve o zamandan bu yana horex tek silindir bmw java puch honda asya motor kullanan bir teknik kişi olarak) gidonun aşağıda ve biraz yatik olması nedeni ile öne eğik bir pozisyonda motoru kullandım.sonunda omuzlarımın ağrıdığını hissettim belki bu 66 yaşımda oluşumdan kaynaklanabilir bilemiyorum ,ama yüksek gidonun olması kullanım bakımından daha uygun olacaktır kanısı hasıl oldu bende.motor performans bakımından çok adaletli bir motor tepkisi yerinde hızlı grenajlardaki belli rpm de titreşim var hafif bir şekilde,rodaj bitip sonuca bakmam gerekiyor.yine yazarım insaallah selamlar
 
Katılım
1 Ocak 2015
Mesajlar
69
hangimiz daha karizma : )))
13776018_10153745298253193_5359567500649932849_n.jpg
 
Katılım
19 Nis 2006
Mesajlar
142
3.300 km de 2. Bakımı yaptırdım kitapçığa göre 900ml yağ konuldu karbüratör temizliği yapıldı zincir yağlandı vidalar kontrol edildi frenlere bakıldı vs..

yag dahil servis bakımı ücreti 50 tl ;)
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
3.300 km de 2. Bakımı yaptırdım kitapçığa göre 900ml yağ konuldu karbüratör temizliği yapıldı zincir yağlandı vidalar kontrol edildi frenlere bakıldı vs..

yag dahil servis bakımı ücreti 50 tl ;)

çok ucuzmuş. açık yağmı koyduruyorsun benim yağ 60 tl motul 10w40 tam sentetik bakımlar hariç
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
sa. arkadaşlar 1500 km yol yaptım bende fakat yakıtta biraz sıkıntı çekiyorum 19 krş yakıyor bi karbüratör ayarı yaptırıcam bakalım, asıl sorum ise arka dişliyi küçülten değiştiren oldumu sizce değiştirilmeli mi ne gibi artıları yada eksileri olur zarar verir mi.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Ayni dert bendede var 190 yakiyo daha once yazdim zaten servise soruyorum care olmuyolar 3100 km deyim aldigimdan beri cok yakiyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

Ayrica 3000 bakimina 90 istedi 70 tl verdim sade yag degisti ne vida ne civata k9ntrol edilmedi

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:41 ----------

Ayni dert bendede var 190 yakiyo daha once yazdim zaten servise soruyorum care olmuyolar 3100 km deyim aldigimdan beri cok yakiyo

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------

Ayrica 3000 bakimina 90 istedi 70 tl verdim sade yag degisti ne vida ne civata k9ntrol edilmedi
Motordan memnunum ama servisten hic memnun deilim 4 aydir o kadar servise gidip geliyorum su kaafa ziriltisini bile halletmediler bida bakima gitmeyi dusunmuyorum yagi hava fiktresi bujiyi kendim degistiririm
 
Katılım
4 Nis 2016
Mesajlar
12
benimde fazla yakıyor bugün gittim servise 2000-2500 km olsun biraz daha otursun motor öyle karüratör ayarı yaparız dedi bakalım ne olcak. birde sepet(çanta) öneriniz var mı ?
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
Selamın aleyküm arkadaslar bende bahcelievelrden 06.08.16 da bir karizma aldim satıcı kesinlikle tavsiye etmiyorum motoru alanakadar melake sonrası allah bilir henüz garantisini kitapcigini bile alamadım tavsiye etmiyorum motorda küçük disliden keçeden yağ atıyordu serviste yaptırdım ön kafa zarı ziril otuyor titreşimle alakası var ama o kadar dà değil ya montaj hatası yada fitil koyulmasi gerekiyor buna bir çözüm bulan varsa lutfen yazsın bundan çok madurum gidişte problem yok şuana kada bir depo benzinle 377 kmetrede yedege düştüm normal mi bilmiyorum ben motoru herkeze tavsiye ederim ama sıkıntılar var çözüm istiyoruz zirilti için yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar şimdiden teşekkür ederm ayrıca garanti belgesini kitapçık resmini çekip atarsaniz sevinirim sigortayı ziraat bankasindan 257 yaptırdım plaka henüz cikartamadm
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
4
Merhaba Arkadaşlar Karizma kullanıcısı olarak ve foruma yeni katıldım.arka dişli sorununu çözen oldumu olmadıysa İmes te Mert dişliye 36t yaptıracağım seri üretim için isteyen varsa miktar olarak çoğunluk sağlarsak iyi olacaktır mesaj ile ulaşabilirsiniz.
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Selamın aleyküm arkadaslar bende bahcelievelrden 06.08.16 da bir karizma aldim satıcı kesinlikle tavsiye etmiyorum motoru alanakadar melake sonrası allah bilir henüz garantisini kitapcigini bile alamadım tavsiye etmiyorum motorda küçük disliden keçeden yağ atıyordu serviste yaptırdım ön kafa zarı ziril otuyor titreşimle alakası var ama o kadar dà değil ya montaj hatası yada fitil koyulmasi gerekiyor buna bir çözüm bulan varsa lutfen yazsın bundan çok madurum gidişte problem yok şuana kada bir depo benzinle 377 kmetrede yedege düştüm normal mi bilmiyorum ben motoru herkeze tavsiye ederim ama sıkıntılar var çözüm istiyoruz zirilti için yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar şimdiden teşekkür ederm ayrıca garanti belgesini kitapçık resmini çekip atarsaniz sevinirim sigortayı ziraat bankasindan 257 yaptırdım plaka henüz cikartamadm

a.slm motorun hayırlı olsun sigortayı çok ucuza yaptırmışsın 370 km iyi herhalde daha rodaj bitmedi ses (zırıltı) için elinden geliyorsa kendin yapabilirsin hepsi 2metre fitil İstanbul içindeysen eğer hafta sonu yardımcı olurum yaparım. tamirci değilim sadece yardım :) %90 zırıltı kesilir kitapçığı yok malesef garantide bilgisayara işliyorlar bakımları okadar
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
Arkadaşlar arkaya 30t mct250 dişlisi taktım.sonuç olumlu.yaklaşık 350 km yaptım bugün motor rahatladı.5. videş sağırlaştı biraz ama titreşimsiz sıkıntısız zorlanmadan 120 stabil gidiyor.tavsiyem bulabilirseniz 34-36 arası en ideali olur
 
Katılım
20 Mar 2016
Mesajlar
56
Arkadaşlar arkaya 30t mct250 dişlisi taktım.sonuç olumlu.yaklaşık 350 km yaptım bugün motor rahatladı.5. videş sağırlaştı biraz ama titreşimsiz sıkıntısız zorlanmadan 120 stabil gidiyor.tavsiyem bulabilirseniz 34-36 arası en ideali olur

naptın öyle çok küçültmüşsün motor gaz yemez daha büyüğü yokmuydu 36t 38t. kalkışlarda nasıl zorlanıyormu son hız farkettirdimi benzinde tasarruf oldumu
 
Katılım
13 Eyl 2015
Mesajlar
49
7500 devirde 155 yaptım.aşağı meyilliydi biraz.kalkışta sıkıntı yok.düz yolda rahat 140 görüyo.düşündüğüm kadar sıkıntı çıkmadı.uzun yola çıkacaktım acil 30t buldum 40dan iyidir dedim taktım.iyiki de takmışım motor devirden kurtuldu.bulursanız 34 36 takın
 
Katılım
14 Haz 2016
Mesajlar
15
a.slm motorun hayırlı olsun sigortayı çok ucuza yaptırmışsın 370 km iyi herhalde daha rodaj bitmedi ses (zırıltı) için elinden geliyorsa kendin yapabilirsin hepsi 2metre fitil İstanbul içindeysen eğer hafta sonu yardımcı olurum yaparım. tamirci değilim sadece yardım :) %90 zırıltı kesilir kitapçığı yok malesef garantide bilgisayara işliyorlar bakımları okadar[/QUOTE
Çok sağol mustafa bey sigorta ucuza geldi daha öncede özel sigortacidan 298 yaptırmıştım şimdi 257 yaptırdım plakayida bugün yaptırdım 215 tl tuttu ön zilrilti için yapişkanli sünger koydum önden ses kesildi 650 km ulaştım yarın servise götürüp ilk bakımını yaptırıcam bir haftadir basa bas kullanıyorum motoru acilsin diye çok rahat 130 yapmaya başladı ağırladı 140 yapıyor ama titreme baya baya belli ediyor kendinı fazla bastığım için herhalde çok yakıyor ikinci depoyu doldurdum bakalım kaç km gidecek ben tekirdağ corludayim ama bir gün kısmet olursa görüşürüz yardım teklif için çok teşekkür ederim.
 
Katılım
12 Ağu 2016
Mesajlar
4
MCT 250 orjinal malzemesi 34 dişmiş orjinalini aldım 35tl ye Albayrak motorda taktırdım mükemmel oldu.Tavsiye ederim herkese.Pendik Albayrak motor bu işi iyi halletti yardım alabilirsiniz İstanbul Anadolu yakasındaki Karizmacılar.
 
Katılım
31 Eki 2014
Mesajlar
31
Merhabalar kullanıcı kitapçığı istiyor iseniz web sayfasında var pdf dosyası onu indirip bastirabilirsiniz

http://heromotor.com.tr/?target=kullanimkilavuzu

Buradan hero karizmaya tıklayın pdf yı indirin

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:51 ----------

İnternet Explorer açmıyor google Chrome kullanın hero.com tr yı açın oradan kullanıcı köşesini tıklayın motorlar çıkıyor oradan karizmayı tıklayın pdf dosyası iner bu kadar

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:00 ----------

a.slm motorun hayırlı olsun sigortayı çok ucuza yaptırmışsın 370 km iyi herhalde daha rodaj bitmedi ses (zırıltı) için elinden geliyorsa kendin yapabilirsin hepsi 2metre fitil İstanbul içindeysen eğer hafta sonu yardımcı olurum yaparım. tamirci değilim sadece yardım :) %90 zırıltı kesilir kitapçığı yok malesef garantide bilgisayara işliyorlar bakımları okadar[/QUOTE
Çok sağol mustafa bey sigorta ucuza geldi daha öncede özel sigortacidan 298 yaptırmıştım şimdi 257 yaptırdım plakayida bugün yaptırdım 215 tl tuttu ön zilrilti için yapişkanli sünger koydum önden ses kesildi 650 km ulaştım yarın servise götürüp ilk bakımını yaptırıcam bir haftadir basa bas kullanıyorum motoru acilsin diye çok rahat 130 yapmaya başladı ağırladı 140 yapıyor ama titreme baya baya belli ediyor kendinı fazla bastığım için herhalde çok yakıyor ikinci depoyu doldurdum bakalım kaç km gidecek ben tekirdağ corludayim ama bir gün kısmet olursa görüşürüz yardım teklif için çok teşekkür ederim.

Merhaba bu grenaj ziriltisini yok ettiğinizi yazmışsınız bir de resimle tesbit ederek izah ediniz ki izmirdeki ve türkiyenin her yerindeki karizma kullanan arkadaşlarımız da kendileri yapabilsinler diye dusunuyorum
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
122
Aynen katiliyorum zirilti ve yakiti olduruyo beni saolsun servisde care olmuyo 3700 km ye geldim zirilti ve yakit disinda hic bi sorunum yok 180 den assa yakiti bi dusuremedim genelde 185 - 190 kr yakiyo
 
Katılım
19 Tem 2015
Mesajlar
76
arkadaşımda karizma var 130 krş yaktığını söylüyor ve onda zırıltıyla ilgili bir problem yok
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst