3.300 km de 2. Bakımı yaptırdım kitapçığa göre 900ml yağ konuldu karbüratör temizliği yapıldı zincir yağlandı vidalar kontrol edildi frenlere bakıldı vs..
yag dahil servis bakımı ücreti 50 tl![]()
Motordan memnunum ama servisten hic memnun deilim 4 aydir o kadar servise gidip geliyorum su kaafa ziriltisini bile halletmediler bida bakima gitmeyi dusunmuyorum yagi hava fiktresi bujiyi kendim degistiririmAyni dert bendede var 190 yakiyo daha once yazdim zaten servise soruyorum care olmuyolar 3100 km deyim aldigimdan beri cok yakiyo
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:36 ----------
Ayrica 3000 bakimina 90 istedi 70 tl verdim sade yag degisti ne vida ne civata k9ntrol edilmedi
çok ucuzmuş. açık yağmı koyduruyorsun benim yağ 60 tl motul 10w40 tam sentetik bakımlar hariç
Selamın aleyküm arkadaslar bende bahcelievelrden 06.08.16 da bir karizma aldim satıcı kesinlikle tavsiye etmiyorum motoru alanakadar melake sonrası allah bilir henüz garantisini kitapcigini bile alamadım tavsiye etmiyorum motorda küçük disliden keçeden yağ atıyordu serviste yaptırdım ön kafa zarı ziril otuyor titreşimle alakası var ama o kadar dà değil ya montaj hatası yada fitil koyulmasi gerekiyor buna bir çözüm bulan varsa lutfen yazsın bundan çok madurum gidişte problem yok şuana kada bir depo benzinle 377 kmetrede yedege düştüm normal mi bilmiyorum ben motoru herkeze tavsiye ederim ama sıkıntılar var çözüm istiyoruz zirilti için yorumlarinizi bekliyorum arkadaslar şimdiden teşekkür ederm ayrıca garanti belgesini kitapçık resmini çekip atarsaniz sevinirim sigortayı ziraat bankasindan 257 yaptırdım plaka henüz cikartamadm
Arkadaşlar arkaya 30t mct250 dişlisi taktım.sonuç olumlu.yaklaşık 350 km yaptım bugün motor rahatladı.5. videş sağırlaştı biraz ama titreşimsiz sıkıntısız zorlanmadan 120 stabil gidiyor.tavsiyem bulabilirseniz 34-36 arası en ideali olur
a.slm motorun hayırlı olsun sigortayı çok ucuza yaptırmışsın 370 km iyi herhalde daha rodaj bitmedi ses (zırıltı) için elinden geliyorsa kendin yapabilirsin hepsi 2metre fitil İstanbul içindeysen eğer hafta sonu yardımcı olurum yaparım. tamirci değilim sadece yardım%90 zırıltı kesilir kitapçığı yok malesef garantide bilgisayara işliyorlar bakımları okadar[/QUOTE
Çok sağol mustafa bey sigorta ucuza geldi daha öncede özel sigortacidan 298 yaptırmıştım şimdi 257 yaptırdım plakayida bugün yaptırdım 215 tl tuttu ön zilrilti için yapişkanli sünger koydum önden ses kesildi 650 km ulaştım yarın servise götürüp ilk bakımını yaptırıcam bir haftadir basa bas kullanıyorum motoru acilsin diye çok rahat 130 yapmaya başladı ağırladı 140 yapıyor ama titreme baya baya belli ediyor kendinı fazla bastığım için herhalde çok yakıyor ikinci depoyu doldurdum bakalım kaç km gidecek ben tekirdağ corludayim ama bir gün kısmet olursa görüşürüz yardım teklif için çok teşekkür ederim.
a.slm motorun hayırlı olsun sigortayı çok ucuza yaptırmışsın 370 km iyi herhalde daha rodaj bitmedi ses (zırıltı) için elinden geliyorsa kendin yapabilirsin hepsi 2metre fitil İstanbul içindeysen eğer hafta sonu yardımcı olurum yaparım. tamirci değilim sadece yardım%90 zırıltı kesilir kitapçığı yok malesef garantide bilgisayara işliyorlar bakımları okadar[/QUOTE
Çok sağol mustafa bey sigorta ucuza geldi daha öncede özel sigortacidan 298 yaptırmıştım şimdi 257 yaptırdım plakayida bugün yaptırdım 215 tl tuttu ön zilrilti için yapişkanli sünger koydum önden ses kesildi 650 km ulaştım yarın servise götürüp ilk bakımını yaptırıcam bir haftadir basa bas kullanıyorum motoru acilsin diye çok rahat 130 yapmaya başladı ağırladı 140 yapıyor ama titreme baya baya belli ediyor kendinı fazla bastığım için herhalde çok yakıyor ikinci depoyu doldurdum bakalım kaç km gidecek ben tekirdağ corludayim ama bir gün kısmet olursa görüşürüz yardım teklif için çok teşekkür ederim.
Merhaba bu grenaj ziriltisini yok ettiğinizi yazmışsınız bir de resimle tesbit ederek izah ediniz ki izmirdeki ve türkiyenin her yerindeki karizma kullanan arkadaşlarımız da kendileri yapabilsinler diye dusunuyorum