herkese slm

Katılım
17 Haz 2011
Mesajlar
11
slm motor tutkunları.
ben 2011 model x max aldım..motorun 2. sahibiyim..sıfırın bulamadığım için 2. el aldım... km 2000 deydi aldığımda.... motoru kullanır ken 120 yi geçtikten sonra arka tarafın sallandığını fark ettim..servise göturdum...jantın yamulmuş olduğunu söylediler...fabrikaya yazı gönderdiler...bana kullanıcı hatası olduğunu söylediler ...bu durumda yeni jant mı alınmalı yoksa eski jantın duzeltilebileceğini söylediler..hangisi mantıklı...
 
Katılım
30 May 2011
Mesajlar
377
bu durumda yeni jant mı alınmalı yoksa eski jantın duzeltilebileceğini söylediler..hangisi mantıklı...

Hocam Düzelirmi ? Düzelirse Bozulmamış halindeki gibi randıman Alırmısın ?
Veya Düzeltildikten sonra tekrardan Aynı yerde bir Sorun çıkarmı ? diye düşünmektense '' 0 '' almanı Tavsiye ederim .
 
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
402
eğer çok yamuksa 0 almak daha mantıklı ama hafif hafifse tabiki balansa girdiğinde düzelir
 
Katılım
16 Şub 2009
Mesajlar
2,377
arabaya lastik almıştım
ön jantlar yamulmuş ince yanak kullanmaktan
herneyse prese yoladılar presten sonrada tornaya
ve gerekli kurşun ağırlıkları ekledikten sonra halloldu problem..
lastikçilere danışın
40 tl civarı tuttu 2 jant..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:43 ----------

Hocam Düzelirmi ? Düzelirse Bozulmamış halindeki gibi randıman Alırmısın ?
Veya Düzeltildikten sonra tekrardan Aynı yerde bir Sorun çıkarmı ? diye düşünmektense '' 0 '' almanı Tavsiye ederim .

bu x maxların jantları hatta hatta bütün parçaları baya bir tuzlu
500 tl gibi bir jant fiyatı çıkabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst