- Katılım
- 17 Haz 2011
- Mesajlar
- 11
- Konu Yazar
- #1
slm motor tutkunları.
ben 2011 model x max aldım..motorun 2. sahibiyim..sıfırın bulamadığım için 2. el aldım... km 2000 deydi aldığımda.... motoru kullanır ken 120 yi geçtikten sonra arka tarafın sallandığını fark ettim..servise göturdum...jantın yamulmuş olduğunu söylediler...fabrikaya yazı gönderdiler...bana kullanıcı hatası olduğunu söylediler ...bu durumda yeni jant mı alınmalı yoksa eski jantın duzeltilebileceğini söylediler..hangisi mantıklı...
ben 2011 model x max aldım..motorun 2. sahibiyim..sıfırın bulamadığım için 2. el aldım... km 2000 deydi aldığımda.... motoru kullanır ken 120 yi geçtikten sonra arka tarafın sallandığını fark ettim..servise göturdum...jantın yamulmuş olduğunu söylediler...fabrikaya yazı gönderdiler...bana kullanıcı hatası olduğunu söylediler ...bu durumda yeni jant mı alınmalı yoksa eski jantın duzeltilebileceğini söylediler..hangisi mantıklı...