- Katılım
- 12 Kas 2006
- Mesajlar
- 2,878
Hayırlı olsun... Güle güle kullan, Allah kaza bela göstermesin... :rendeer:
Keyifli sürüşler diliyorum...
Ertekın abı kusura bakma gormedım tesekkur ederım :rendeer:
Selçuk koçum topiçi görünce sen kadar sevindim valla hayırlı olsun keyifle
kullanmanı dilerim allah kaza bela göstermesin :rendeer::rendeer::rendeer:
TEsekkur ederım hasan abı :rendeer:
Hayırlı olsun.Kazasız sorunsuz sürüşler.
TEsekkurler :rendeer:
Hadi hayırlı olsun baklaım![]()
SAol abı :rendeer:
Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Sanırım 125'lik Ehliyetini aldın mı evladım ?
Abım tesekkur ederım :rendeer:
hayırlı olsun selcuk kardeşim güle güle kullan
TEsekkur ederım jess abım
Son düzenleme: