hayırlı olsun crazyboyone :)

Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Hayırlı olsun... Güle güle kullan, Allah kaza bela göstermesin... :rendeer:

Keyifli sürüşler diliyorum...

Ertekın abı kusura bakma gormedım tesekkur ederım :rendeer:

Selçuk koçum topiçi görünce sen kadar sevindim valla hayırlı olsun keyifle
kullanmanı dilerim allah kaza bela göstermesin :rendeer::rendeer::rendeer:

TEsekkur ederım hasan abı :rendeer:

Hayırlı olsun.Kazasız sorunsuz sürüşler.

TEsekkurler :rendeer:

Hadi hayırlı olsun baklaım :)

SAol abı :rendeer:

Hayırlı,uğurlu olsun. Kazasız belasız bol km'ler. Sanırım 125'lik Ehliyetini aldın mı evladım ?

Abım tesekkur ederım :rendeer:

hayırlı olsun selcuk kardeşim güle güle kullan

TEsekkur ederım jess abım
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
canlarım ciğerlerim mesele nin kulak delikliğiyle alakası yok aslında, ya yardımcı olduyoruz alıyo birileri bişiler yada aldıkarında ilk haber verip topic açtırıyolar
ben bu gidişler nikah memuruda olurum, hatta yaşlanınca imam olur pamuk bile tıkarım :p




Dalgalı gözlerden taksim..
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Böyle ısmarlama topic mi olur arkadaş :p

Dalgalı gözlerden taksim..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
ben dukaknı kapıyorum ve eve gıdıyorum evden devam ederım artık

tekrar hayırlı olsun selcukcum
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Selçuk(crayzboyone)gerçekten sevindim motor almana.Birkere bir buluşmada görüşmüşdük.Güle güle binmersin umarım.:rendeer:
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Olllmmmm sende üçkağıtçı çıktın... :pr:
Hani noldu CK? :silent:
Hayır yani o kadar resmini gönderdim benim motorun.. :mrgreen:
Kotama yazık oldu.. :p

Hayırlı uğurlu olsun Selçuk!!! :rendeer:
Allah kaza bela göstermesin.. :wiinkk:
Hor kullanma, bakımlarını eksiltme hayatta üzmez seni.. :cat:
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
hayırlı ugurlu olsun selcuk . güle güle bin kazasız belasız
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
kırmızı ejderhadır kendisi hayırlı olsun canım benım

Tesekkur ederım :rendeer:

ben dukaknı kapıyorum ve eve gıdıyorum evden devam ederım artık


tekrar hayırlı olsun selcukcum

Tekrar tesekkurler :rendeer:

Selçuk(crayzboyone)gerçekten sevindim motor almana.Birkere bir buluşmada görüşmüşdük.Güle güle binmersin umarım.:rendeer:

Tesekkur ederım abi Saol inşallah bir cok kez daha görüşürüz :rendeer:

Olllmmmm sende üçkağıtçı çıktın... :pr:
Hani noldu CK? :silent:
Hayır yani o kadar resmini gönderdim benim motorun.. :mrgreen:
Kotama yazık oldu.. :p

Hayırlı uğurlu olsun Selçuk!!! :rendeer:
Allah kaza bela göstermesin.. :wiinkk:
Hor kullanma, bakımlarını eksiltme hayatta üzmez seni.. :cat:

Sen merak etme senın ck yı tekerde yerım :queen: Saol serhat dostum benım :rendeer:

Hayırlı uğurlu olsun ALLAH kaza bela vermesin...

Teşekkür ederim :rendeer:

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmanı dilerim

Teşekkur ederım abla :rendeer:

Hayırlı olsun kardeşim. Güle güle kullan...

Teşekkürler abi :rendeer:

Hayırlı olsun selcukcuuum :p

saol tülay ablammm :rendeer::queen:

hayırlı ugurlu olsun selcuk . güle güle bin kazasız belasız

Teşekkür ederım :rendeer:
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı olsun..:)kazasız belasız sürüşler..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst