Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 7 Ocak 2007
- Mesajlar
- 369
arkadaslar erken oldu ama bende bayramınızı kutluyayım,
bu arada metehan dostum soyledıklerın dogruysa kı dogrudur senı devlet meterolojı bolumune alalım,senden dınlerız hava tahmınlerını,
yattı benım o halde gezı planım,ıstanbul benı hapsetmıs,daha ne dım.
bu arada metehan dostum soyledıklerın dogruysa kı dogrudur senı devlet meterolojı bolumune alalım,senden dınlerız hava tahmınlerını,
yattı benım o halde gezı planım,ıstanbul benı hapsetmıs,daha ne dım.