Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Ocak 2007
Mesajlar
369
arkadaslar erken oldu ama bende bayramınızı kutluyayım,
bu arada metehan dostum soyledıklerın dogruysa kı dogrudur senı devlet meterolojı bolumune alalım,senden dınlerız hava tahmınlerını,
yattı benım o halde gezı planım,ıstanbul benı hapsetmıs,daha ne dım.
 
Katılım
4 Eyl 2006
Mesajlar
166
14/12/1985 :p
ehh bende fena sayılmam haşlık verebilecek 1992 doğumlulara kadar el öpülür:mrgreen:
Alp_tunay abii izmire gelim yanına bi mendil bi çoraba fitim :p sende bana motoru yıkatırsın

Tüm MÜslüman Aleminin RAMAZAN BAYRAMINI içten duygularımla şimdiden kutluyorum. RAbbim Daha nice nice ramazanlar, bayramlar göstersin,sağlıkla sıhhatle yaşamdan zevk alarak.
 
Katılım
27 May 2006
Mesajlar
165
taş yerinde ağırdır....
böyle erken kutlamaları pek sevmiyorum ama yazmassak ayıp olur
TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN RAMAZAN BAYRAMI KUTLU OLSUN.





Ben toptancılardan çorap bakacağım,eskiden mendiller verilirdi,içlerine şekerkonulup bağlanırdı köşeleri.
Var mı hatırlayan ?
Yoksa mendiller gibi hayatlarımız da kağıt oldu?

ihiyar abicim bende bi ara bi iş için niyetlenmiştim bu işe ama bu mendillerde çok pahalıymış...vazgeçtim para verdim direkman
şimdiki çocuklar o mendili atar bi kenara yazık olur....
şimdi devir kullan at devri.....malesef
nerde eski günler bembeyaz mendilleri taşırdık ceketimizin iç cebinde....mis gibide kokardı yıkandı mı.hatta gömleğimizin yakası terden kirlenmesin diye katlar ensemize koyardık.geçtiii.........
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
arkadaşlar hepimizin bayramı şeker gibi olsun :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

bu arada benim tevellüt baya eski çıktı be
15-11-1969 anam yandım ki ne yandım :pale:
ROZİNANTE mi nakite çevirsem size harçlık olarak yetmez yahu :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

el öpmeye felan gelmeye kalkmayın ben bayramda GÜNEY KUTBUNA gidiyom PENGUENleri MT üyesi yapacam ne zaman dönerim belli değil :queen:

wayyy erkek gelmiş İzmirden oltaya...:pKadri abi nassın...MD de köşesin...birader ayıp değilmi...MD de seviliyon köşesin..bırakda bu çöplük bizim olun...heyy adamımm buralar ikimize dar...adımlarına tikat et.takipteyim...:pmaşallahın varmış 69...kalmadı dimi abi eski bayramlar...tekerlek yeni icad edilmişmiş senin zamanlar...:p


neyse haydi hayırlı bayramlar efenim...Şimdi İzmirdee olmak vardıı anasınıı satayımm...


abi gece 04 olmuş...davulcu dandırı dunduru geçti...arac alarmları öttü bende uyandım...:pr:bidahada uyuyamadım...:salut:

arkadaslar erken oldu ama bende bayramınızı kutluyayım,
bu arada metehan dostum soyledıklerın dogruysa kı dogrudur senı devlet meterolojı bolumune alalım,senden dınlerız hava tahmınlerını,
yattı benım o halde gezı planım,ıstanbul benı hapsetmıs,daha ne dım.


sende tatlı su moturcusu ..pancar moturcu çıktın...de hade get ...2 yağmurdan tırsıyosan Falcon ruhuna yyazık valla...motura yanarım ben...:)

taş yerinde ağırdır....
böyle erken kutlamaları pek sevmiyorum ama yazmassak ayıp olur
TÜM MÜSLÜMAN ALEMİNİN RAMAZAN BAYRAMI KUTLU OLSUN.




.


haci illa araya iki lafı iteleyecen bu kardeşine...:pyarın arefe...ee sonra topik arasınız yazaıcak...kötümü yaptık ...:cherry:


bu arada napıyonuz bayramda köftehorlar bakim...


tubiş attaya gitcek onu biliyoz...diğer arkadaşların porogramı nedirdir...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
aaa mete_han abi içimi kararttın vallahi bende o kadar plan yaptım bayrama demek yağmurlu olacak:cyclopsan bayramlaşcak neşe kalmadı ama neyse tüm
MT ailesini bayramını en içten dileklerimle kutlarım.büyüklerin ellerinden,küçüklerin gozlerinden öperim
09-06-1985 :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
aaa tubişş 87 liymiş...tubiş bayramda attaya gitcenmi yavrucum...al sana şekerrr....:cherry:(tubişi kızdırdıkmı bayram neşemiz çıkar beyler..siftahı benden..):p

Artık kızmıyorum hiç bişeye :)

metehan vasiyetini yaz.Tuğba'nın işini bitirmesi en fazla 12 saat sürer:mrgreen::mrgreen:

Mete abi nin işi kafadan 24 saat sürer :p :mrgreen:

Artık tubiş el öpmeye gelir... T.A parasını çıkarır .....:p.

Kaç bayram geçti 2,5 yılda istesem çoktan varaderoya geçmiştim :p :mrgreen:

Tubi okuyo ama pek dalmıyor ortama... Yada bileniyo.......:p

O sıra sevgilimle msn de dama oynuyodum :p Yenilmenin verdiği sinirle uykuya daldım :mrgreen:

alpcim tubiş hedef koordinatlarını giriyor...füze her an gelebilir...:p

Ben neymişim be :queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
genel görüntü benden küçükler çoğunlukta. 1975 doğumlu olduğumu da belirteyim. demek ki bu ayki maaşı MT ailesine ayıracağız.

herkese iyi bayramlar
 
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
100
Bütün motosiklet net camiasının Ramazan Bayramını en içten dileklerimle kutlar. Daha nice bayramları sevdiklerinizle birlikte mutlu ve huzurlu bir şekilde geçirmenizi temenni ederim. 1 Nisan 1975 Gelen küçük kardeşlerime 20 kağıtlar hazır.
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
1,027
Motosikleti
Dl650vstorm
açılın 73 lü dinazor geldi.... bayramınız mübarek motorunuz ve sağlığınız sağlam olsun inşallah.(yavaş olun yavaş herkeze yetecek harçlık var.)
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Bende "Bayram YAĞMURLU" kim diye düşünüp duruyorum.:queen:

Hem erken olmuş, bayramı bayramda kutlamak lazım:cherry:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
563
herkesin bayramını kutlar, sevgilere vesile olmasını dilerim

kendinize iyi bakın dostlar.:)
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tüm MT üyelerinin bayramını kutlarım
sevdiklerinizle beraber nice bayramlar geçirmenizi dilerim:rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Herkesin bayramını kutlarım. Umarım sizler için güzel bir bayram olur. :rendeer:

mete_han kanka sen beni unutsan da yine de ellerinden öperim. Büyüğümsün sonuçta:cherry:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
aaa mete_han abi içimi kararttın vallahi bende o kadar plan yaptım bayrama demek yağmurlu olacak:cyclopsan bayramlaşcak neşe kalmadı ama neyse tüm
MT ailesini bayramını en içten dileklerimle kutlarım.büyüklerin ellerinden,küçüklerin gozlerinden öperim
09-06-1985 :cat:

abi yağmurlu herkes evinde olacak...ne yazıkki öle...motorcuya en kötü beddua ..inşallah yağmurlara gelesin...dir...

Artık kızmıyorum hiç bişeye :)



Mete abi nin işi kafadan 24 saat sürer :p :mrgreen:



Kaç bayram geçti 2,5 yılda istesem çoktan varaderoya geçmiştim :p :mrgreen:



O sıra sevgilimle msn de dama oynuyodum :p Yenilmenin verdiği sinirle uykuya daldım :mrgreen:



Ben neymişim be :queen::queen::queen:


hamfendi hayat yenilgilerle doludur...her yenilgi sonrası zafer gelir...(ne alakaysa bunları yazasım geldi...felsefe şekli..):)

send eolmasna çekilme tubiş bu forum...

genel görüntü benden küçükler çoğunlukta. 1975 doğumlu olduğumu da belirteyim. demek ki bu ayki maaşı MT ailesine ayıracağız.

herkese iyi bayramlar


pamık elleer cebe beylerrr...ozzy sende cicim...:p

Bende "Bayram YAĞMURLU" kim diye düşünüp duruyorum.:queen:

Hem erken olmuş, bayramı bayramda kutlamak lazım:cherry:


arkadaşım yarın arefe sonra bayram...yusuf yusuf edip gelirsin topiğe merak etme...:bounce:eninde sonunda kucaktasın...kıyamet kopmazsa tabi...

Herkesin bayramını kutlarım. Umarım sizler için güzel bir bayram olur. :rendeer:

mete_han kanka sen beni unutsan da yine de ellerinden öperim. Büyüğümsün sonuçta:cherry:


ne kankası lan zırto...:pabin değilmyim...abi diycen artık...bu ne kardeşim ya...:p:rendeer:

hadi beyleearrr baryam geliyoo...üj bej masaj yaz çocuğunu sevindirrr...geealll topiğee geall...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mete, bayramda şeker toplayacin mi?
 
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Benim mesaja yine kimse cevap yazmamış yahu...:mrgreen:
Bana ne ben herkesin elinden öper paramı alırım... :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst