- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 20,993
- Motosikleti
- Forza250-cygnusL
bi zamanlar elde poşet çıkardık...ben utanırdım arkalarda olurdum...biri öperdi biz poşeti uzatırdık...eğer harçlık beklediklerim vermeyince çok üzülürdüm yav...
Serhat kaçıyoz senden abii...![]()
Vermeyen olursa bir sonraki bayram gitmezdik.... Yada arkalarda saklanır el öpmeden şekeri alırdık....
Bir poşet toplardık şaka bir yana.....