Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bi zamanlar elde poşet çıkardık...ben utanırdım arkalarda olurdum...biri öperdi biz poşeti uzatırdık...eğer harçlık beklediklerim vermeyince çok üzülürdüm yav...:)

Serhat kaçıyoz senden abii...:p


Vermeyen olursa bir sonraki bayram gitmezdik.... Yada arkalarda saklanır el öpmeden şekeri alırdık....

Bir poşet toplardık şaka bir yana.....:pale:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vermeyen olursa bir sonraki bayram gitmezdik.... Yada arkalarda saklanır el öpmeden şekeri alırdık....

Bir poşet toplardık şaka bir yana.....:pale:

alpcim benim en sevindiğim bayram hediyem Gülhane Parkında babamın aldığı el atarisi...tenis oyunu vardı...yukarıdan toplar gelirdi bende karşılardım...kırmızı beyazdı...bitiricem diye ne heyecan yapardım yav...


serhaaaatttttt...la türk parası yeşilmi...dolar yeşil...çok emeriken filmi izliyon e yavrıcım...
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
1,055
herkese ii bayramlar arkadaşlarrr
35 günde olsa bi nefes alıcaz
uzaklardaki sevdiklerimizi görüceğiz
gönlünüzce geçmesi dileğiyle
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
Benim mesaja yine kimse cevap yazmamış yahu...:mrgreen:
Bana ne ben herkesin elinden öper paramı alırım... :queen:

aferin iyi yoldasın, bu gidişle bi 600 lük çekersin sen :p
önce mete abini yakala 20 liği kap

Cıbıfıyla gezip toplayacak.... Arada benzin parası (harçlık) isteyecek ne yapsın karibim...:p
düşünsene eskiden torbayla gezerdi bu keko, şimdi benzin deposuyla gezecek, ekseriya benzin istasyonlarına gitme planı varmış :queen:

bi zamanlar elde poşet çıkardık...ben utanırdım arkalarda olurdum...biri öperdi biz poşeti uzatırdık...eğer harçlık beklediklerim vermeyince çok üzülürdüm yav...:)
ben de buna benzer şeyler yapardım, el öperdim ama şeker veya para istemezdim guruma ağır gelirdi. çocukları önden yollar onlara aldırır sonra hasılatı yarı yarıya paylaşırdım :cherry:

yalnız bizim buralarda o mendil olayı hiç yok be, eskiden de yoktu. torbacılık yaptık bunca zaman :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
taygırım eski bayramlar hiç olmadı be...eski bayramlar dediğimiz çocukluğumuz...kaybettiğimiz anılarımız...bizi biz yapan değerler tükendi ...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
ne bekliyorsun mete, biriki şekere tav olurken öyle hale geldik ki yedikçe doymuyoruz (sanırım bu daha fazla senin için geçerli :p ; arada da fırsat bu fırsat kitlemek lazım). gene işi berbat eden biz insanlar.
"ademoğlunun bir vadi dolusu altını olsa bir vadi dolsusu daha ister, onun gözünü ancak toprak doyurur"

ağaçtan oyup oyuncak dabanca yapmak, plastik su borusundan oyuncak arabama lastik yapmak istiyorum, sapanla kafanı yarmak istiyorum ama geçti o günler. gerçi sonuncusunu şimdi de yapabilirim sanırım. sen bilirsin hacı, eczanelerde hala serum lastiği satılıyor mu :queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
arkadaşım yarın arefe sonra bayram...yusuf yusuf edip gelirsin topiğe merak etme...:bounce:eninde sonunda kucaktasın...kıyamet kopmazsa tabi...

Bende düşünüp duruyodum Metehan sisli ve puslu bir gecenin üç buçukusunda bana pardüsüsünü niye giydirdi diye, amaç sakatmış.

Kucaa mucaa gelmem ben abi, seyrek görüşelim.:p
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
wayyy erkek gelmiş İzmirden oltaya...:pKadri abi nassın...MD de köşesin...birader ayıp değilmi...MD de seviliyon köşesin..bırakda bu çöplük bizim olun...heyy adamımm buralar ikimize dar...adımlarına tikat et.takipteyim...:pmaşallahın varmış 69...kalmadı dimi abi eski bayramlar...tekerlek yeni icad edilmişmiş senin zamanlar...:p


neyse haydi hayırlı bayramlar efenim...Şimdi İzmirdee olmak vardıı anasınıı satayımm...










...[/B]


mete kardeşim sağolasın iyiyim sağlığına duacıyım :)
senin müsadenle takılırım MT ye
meraklanma MD deki kadar artiz olmam burda :queen: :queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
ne bekliyorsun mete, biriki şekere tav olurken öyle hale geldik ki yedikçe doymuyoruz (sanırım bu daha fazla senin için geçerli :p ; arada da fırsat bu fırsat kitlemek lazım). gene işi berbat eden biz insanlar.
"ademoğlunun bir vadi dolusu altını olsa bir vadi dolsusu daha ister, onun gözünü ancak toprak doyurur"

ağaçtan oyup oyuncak dabanca yapmak, plastik su borusundan oyuncak arabama lastik yapmak istiyorum, sapanla kafanı yarmak istiyorum ama geçti o günler. gerçi sonuncusunu şimdi de yapabilirim sanırım. sen bilirsin hacı, eczanelerde hala serum lastiği satılıyor mu :queen:

tüf tüf bilirsin dimi ...hani o ince boru kağıt atmak için silaha dönüşüverirdi...kağıdı külah yapardık...birbirimize gözümüzü çıkarıp çıkarmayacağımızı düşünmeden atardık...zarasızdı ama ben bazen ucuna iğne ile külah yapar kedilere atardım...Köyde Babaannemden kalan genetik kedi düşmanlığım hep varoldu...köyde babaanneye EBE deriz...ebeimi köyde KEDİ ESME olarak bilirler...adı ESMA...rahmetli...rivayettir ki...oturduğu yerden 20 metreye kadar kedilere terliğini isabet ettirirmiş...:queen:

Bende düşünüp duruyodum Metehan sisli ve puslu bir gecenin üç buçukusunda bana pardüsüsünü niye giydirdi diye, amaç sakatmış.

Kucaa mucaa gelmem ben abi, seyrek görüşelim.:p

valla dostum yarın bayram...topik burada bende buradayım...beklerim şekerim...

O Mustafanın kucakısını sever bitek :queen:

AYE hakkında abi dedikodular var ne diyosun...:p


selam Pınarr...seni TV 8 de gördüm ben...kenarda taşın üzerinde yanında bir kızla oturuyodun...

mete kardeşim sağolasın iyiyim sağlığına duacıyım :)
senin müsadenle takılırım MT ye
meraklanma MD deki kadar artiz olmam burda :queen: :queen:

Arap abi MT net MD hepimiz kardeşiz...motoru olan olmayan...motosiklet sevdası içine düşmüş herkesle bir yerde yolumuz kesişir...

Şanslıyızki sanal ortamdada olsa bişeyler paylaşıyoz...


bu arada ben 19 a kadar çalışıyom...amele geldimm amelee giderim abicim...batsınn bu dünyaaa...:salut:
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
nice mutlu mesut bayramlar dilegiyle herkesin bayramını kutlarım:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
289
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:pr:mete_han hesabıma bakıyorum hala bayram harçlığım yatmamış
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
:pr:mete_han hesabıma bakıyorum hala bayram harçlığım yatmamış

dostum ben eft yaptım...Bayram öncesi yoğunluktan dolayı gelmemiş olabilir...(valla demeyim çarpılırım sora..):p

inşallah sonraki bayramımız olan Noelde veya Paskalya gününde......:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst