Haydi Bayramlaşma Faslı Başlasın...Bayram YAĞMURLU..

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
herkesin bayramı şimdiden kutlu olsun.... metecim paraları hazırla emi... 07.09.1979 avro dolar harçlık kabul edilir. 20 ytl altına evin camları taşlanır bilmiş ola....
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
800
motosiklet net ailesinin ve konuyu açan mete kardeşimizin bayramını kutlar ve esenlikler dilerim bu arada 13-03-1973 gitti yirmilik
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
herkesin bayramı şimdiden kutlu olsun.... metecim paraları hazırla emi...avro dolar harçlık kabul edilir. 20 ytl altına evin camları taşlanır bilmiş ola....

peki hayatım ya Bir Polis Lojmanının 9.katında 36.dairesinde oturuyorsam nası kırcan o camları...:bounce:önce bir içeri lojmana buyursanda sonra plaza gibi 11 katlı bloğun camını hedeflesen diyorum...:)

Mesela yanii..:)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
taygır bana abi de şekerim...demek ben Gara Cavaya pinerken ağzın süt kokuyomuşş...:)
bu şekerimli konuşmalara devam edersen abla diyecem artık :queen:
20 liği hazırla, bak büyüğümsün ama cayarsan yaş farkı dinlemem yakarım :p
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Hayırlı Bayramlar Arkadaşlar :rendeer:
Bayram namazında bana dua edinde motoruma kavuşayım inşallah :)
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
peki hayatım ya Bir Polis Lojmanının 9.katında 36.dairesinde oturuyorsam nası kırcan o camları...:bounce:önce bir içeri lojmana buyursanda sonra plaza gibi 11 katlı bloğun camını hedeflesen diyorum...:)

Mesela yanii..:)

eve girer içerden taşlarım bende camları ehe ehe :)))) sen de amma pintimişin....para vermemek için yüksek katlı evde oturayım kimse gelmesin hesabı.... :):queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bu şekerimli konuşmalara devam edersen abla diyecem artık :queen:
20 liği hazırla, bak büyüğümsün ama cayarsan yaş farkı dinlemem yakarım :p

bak küçüğümsün diye bişey demiyom...kalbini kırarım bayram öncesi...hadi eve git bakim sen...

cbf 150 abi:)bekleriz İstanbula...saygılar...

DCR amin diyorum...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
335
19/09/1985 Perşembe'yi Cuma'ya Bağlayan gece Saat 5 suları :queen:
Tüm MT AİLEMİZİN Ramazan Bayramını Eniçten dileklerimle Kutlarım Hayırlara vesile olmasını temennı ederım Herkese İYİ Bayramlar.... :bounce:
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
aaa tubişş 87 liymiş...tubiş bayramda attaya gitcenmi yavrucum...al sana şekerrr....:cherry:(tubişi kızdırdıkmı bayram neşemiz çıkar beyler..siftahı benden..):p

metehan vasiyetini yaz.Tuğba'nın işini bitirmesi en fazla 12 saat sürer:mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Artık tubiş el öpmeye gelir... T.A parasını çıkarır .....:p.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
eve girer içerden taşlarım bende camları ehe ehe :)))) sen de amma pintimişin....para vermemek için yüksek katlı evde oturayım kimse gelmesin hesabı.... :):queen::queen::queen::queen:

96 ya akadar Seyrantepe lojmanlardaydık...güzel günlerdi...şimdi lojmanlara bile almıyolar kimlik olcak illa...e polis yakını olupda kimliği olan nadir kişilerden biriyim...Vatan caddesine gittim kimlik için...şaşırdılar...vayy be dediler...bir pols yakını kimlik istyor....askerlerin tüm yakınları bilirsin her türlü imkandan yararlanırlar biz polis veledleri pek atak sayılmayızda o açıdan şaşırdılar yani...

neyse uzaktasın yırttık...:p
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bak küçüğümsün diye bişey demiyom...kalbini kırarım bayram öncesi...hadi eve git bakim sen...
bak büyüklerine karşı saygılı konuş, ben başkaları gibi evinin camını da dökmem direk kafanı yararım :p
bayramda gel elimizi öp 50 kuruşunu al. benden bu kadar çalışır, hem sözümde de dururum.
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
27 Şubat 1987 şimdiden herkesin bayramı mübarek olsun:rendeer:
abi harçlıklar için burdaki abilerimi ablalarımı dolaşıcam şehir dışındaki abilerimede hesap no'mu yolluyom:p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Tubi okuyo ama pek dalmıyor ortama... Yada bileniyo.......:p
 
Katılım
13 Eyl 2007
Mesajlar
463
27.12.1990 :) Bayramınız mübarek olsun.

Ben biraz ufak kaçtım galiba.

Bi el öpmeye kalksam var yaa :queen:
 
Katılım
29 Mar 2006
Mesajlar
3,903
Ben toptancılardan çorap bakacağım,eskiden mendiller verilirdi,içlerine şekerkonulup bağlanırdı köşeleri.
Var mı hatırlayan ?
Yoksa mendiller gibi hayatlarımız da kağıt oldu?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bak büyüklerine karşı saygılı konuş, ben başkaları gibi evinin camını da dökmem direk kafanı yararım :p
bayramda gel elimizi öp 50 kuruşunu al. benden bu kadar çalışır, hem sözümde de dururum.

bizim zamanımızda büyüğe saygı vardı ya...nesil bi tuhaf oldu...döverim diyo valla...:psen benim elimi öp ben sana 1 ytl vereyim...:bounce:


alpcim tubiş hedef koordinatlarını giriyor...füze her an gelebilir...:p


kral ve mhrkmyede jubaya isimlerini yazamadığım arkadaşlara hayırlı bayram olsun şimdiden...

hadi iyigecelerr...ben zıbarır...topik size emanat...:bounce:


Ehtiyar abi çorap mendil falan onlar Cilalı Taş Devrinde kaldı abicim ya...:cherry::wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
bizim zamanımızda büyüğe saygı vardı ya...nesil bi tuhaf oldu...döverim diyo valla...:psen benim elimi öp ben sana 1.000 ytl vereyim...:bounce:

tamam la keko beğenmediysen senin güzel hatırın için yanında bir de yeşil çivril sakız verecem :queen:
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
arkadaşlar hepimizin bayramı şeker gibi olsun :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:

bu arada benim tevellüt baya eski çıktı be
15-11-1969 anam yandım ki ne yandım :pale:
ROZİNANTE mi nakite çevirsem size harçlık olarak yetmez yahu :queen::queen::queen::queen::queen::queen::queen:

el öpmeye felan gelmeye kalkmayın ben bayramda GÜNEY KUTBUNA gidiyom PENGUENleri MT üyesi yapacam ne zaman dönerim belli değil :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst