Hayalim ve ben Gt250r :)

Katılım
26 Mar 2011
Mesajlar
410
ali hayırlı olsun kardeşim nezaman gezi yapıyoruz bide çekişi falan nasıl serimi 1 tur verirsin artık :p
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Hayalimdir, Bi gün benim olucak !
Güle güle kullan kardeşim, allah kaza bela vermesin, Tekerin daima düz bassın..
saolasın daha iyisi senin olsun:rendeer:
Hayırlı olsun allah kaza bela vermesin.Çok güzel.
Saolasın:rendeer:
Hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanı dilerim.
saol abi:rendeer:
bağdat caddesi taraflarına geldinmi :mrgreen: bitane hyosung beni deli etti çünki virajda geçiyorum düzlükte uzuyo sürekli aynı şey oldu kırmızıydı deri montu vardı :mrgreen: viraj yapamıyodu ama racing motor diye uzuyodu sinir oldum :D
yok hocam ben değilimdir:queen: ama yeni olduğumdan dediğin gibi sürüyorum şuanda:queen:
hayırlı olsun kardesim kazasız belasız kullanman dileğiyle...
saolasın:rendeer:
Hadi hayırlı olsun. Güle güle kullan .
saol abi :rendeer:
Hocam hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşlere inş.
Deri ceketiniz hakkında biraz bilgi verebilirseniz sevinirim.
Hudson Robocop. Biraz ağır ve sağanak yağmurda su geçirebiliyor.Bu eksileri dışında fiyatına göre çok iyi bir ceket
bu 250r larin performansi nasil? cok merak ediyorum cok kasli gozukuyor cunku
kaslı görünüşü çok aldatmasın sonuçta 250cc
:rendeer::rendeer::rendeer:

Güle güle kullan kardesim..
teşekkür ederim:rendeer::rendeer:
Hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin güzel günlrrde kullan kardeşim.
saolasın kardeşim:rendeer:
Hayırlı olsun abi kazasız belasız kullanırsın inşallah.
Abi bi tur gezdirsene :queen:
daha iyileri senin olsun furkan :) bi tur dediğin nedir:rendeer:
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin..gt250r benimde çok kahrımı çekti.... güzel bir makinedir.. bakımları düzenli yapılırsa hiç bir sorun yaşamazsın....
saolasın abi:rendeer: yağ,yağ filtresi,buji, hava filtresi değişimlerini ilk fırsatta yapıcam
Allah kaza bela vermesin güle güle kullan
saolasın:rendeer:
Ee oldu mu şimdi? :silent:

Kendimi yalnız ve çıplak hissettim, alamadım bi şu motoru dediğimde kendi kendimi "boşver lan Ali (Felon)'da alamadı" diyordum... :cyclopsan

Yalnız kaldım şimdi, bi şiir yazardım da sabah sabah hüzüne boğmayayım forumu :salut:

Şaka bir yana çok sevindim adına :rendeer:

Hayırlı olsun, tekerin her daim düz bassın, darısı başımıza... :bounce:

saolasın kardeşim inş sende en kısa zamanda kavuşursun gtr ına:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:31 ----------

ali hayırlı olsun kardeşim nezaman gezi yapıyoruz bide çekişi falan nasıl serimi 1 tur verirsin artık :p
saolasın,125zn den sonra uçak :rendeer:
hayırlı olsun..kazasız belasız kullanman dileğiyle..
Saolasın:rendeer:

hayırlı olsun ...
saolasın:rendeer:
montun güzelmiş ayrıca motorunda hayırlı olsun:rendeer:

montu ne kadara aldın acep?:cherry:
teşekkür ederim:rendeer:
montumu fuardan 250tl ye almıştım
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
gözün aydın hayırlı ugurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. sende 250R cılar kervanına katıldın, buluşmalarda görüşmek dileğiyle =)
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Allah kaza bela vermesin :rendeer:
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
hayırlı olsun siyahından büyükçekmece de bi bakkalın önünde görmüştük
karşısına geçip bi saat sigara içiyoz bahanesiyle motoru izlemiştik :)
o derece afilli motordur

kazasız belasız kullanırsın inşallah
 
Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
Hayırlı olsun,güle güle kullan.Bkımlarını zamanında yapki seni üzmesin :wiinkk:
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
gözün aydın hayırlı ugurlu olsun Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin. sende 250R cılar kervanına katıldın, buluşmalarda görüşmek dileğiyle =)
Saolasın evet güzel bi buluşma yaparız inş:rendeer:
Hayırlı olsun kardeş allah kazasız belasız kullanmanı nasip etsin.:cat:
Saolasın:rendeer:
ali sonunda bea :) h.olsun görüşelim bi ara :DDD
saolasın yaparız bi etkinlik:)
hayırlı uğurlu olsun kardeşim.kazasız belasız..
saolasın kardeşim :rendeer:
teşekkürler:rendeer:
hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan Allah kaza bela vermesin :rendeer:
saolasın
hayırlı olsun siyahından büyükçekmece de bi bakkalın önünde görmüştük
karşısına geçip bi saat sigara içiyoz bahanesiyle motoru izlemiştik :)
o derece afilli motordur

kazasız belasız kullanırsın inşallah
saolasın:rendeer:
Yanyolda giderken bi tane kamyonet zorladı zorladı yaklaştı sonunda camı indirip ''abi kapışalımmı '' dedi ondan sonra vites düşürmemle kamyoneti bir daha göremedim:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:03 ----------

Hayırlı olsun,güle güle kullan.Bkımlarını zamanında yapki seni üzmesin :wiinkk:
Saolasın şimdi yağ ve bujilere bakıyorum hangi yağı koysam acaba buji olarakda iridyummu daha iyi olur?
Hayirli olsun cillop gibi makine :rendeer:

saolasın kardeşim:rendeer:
 
Katılım
27 Eki 2010
Mesajlar
454
Ooooo gerçekten senin adına çok sevindim, süper oldu işte bu çokda şık. kazasız belasız inşallah. :)
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
sırıtarak kullan :cherry:

kazasız belasız inşaallah , yakışmış...
 
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,015
ilk izlenimler nasıl yorumunu almak isterim açıkçası.ilk vitesli motorun ve gt :mrgreen: genelde işe git gel kısa mesafelerde kullandığım için ağır motordan bu sefer de kaçtım ben :)
 
Katılım
2 Ocak 2011
Mesajlar
714
hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullan

kimse sormamış ,motorun kaç model oldugunu ve nekadara aldıgını yazabilirmisin sorun olmazsa
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst