Havran MT Dostları ve Çanakkale MT ÇINARHAN da son dakika Organizasyonu

Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
Havran MT dostları 22 haziran Pazar günü son dakika da (Türk Milli Futbol Takımı Gibi) kotardığı Çınarhan da yapılan piknik organizasyonu.






















KÖFTE YAPANLAR












havran kavaklık ta buluşuldu çay içtik

 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453





köftelere sulananlara bak
















































BeMeWeci Edal


çanakkaleden çıkış










 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
152
evet arkadaşlar güzel bir gezi oldu canakkale den hocamız ne zaman körfeze gelse havran motor dosları olarak kendimizi yollarda buluyoruz :cat:
sağ olsun güzel bir gün gecirdik birlikte katılan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. :cherry:
 
Katılım
16 May 2008
Mesajlar
60
bütün havran dostlarımıza ilgilerinden dolayı sonsuz teşekkürler
programlanmış bir gezi olsaydı bukadar olmazdı heralde bence:cat:
ortam güzel hava güzel hocam güzel:queen:tek kelimeyle harikaydı hocam bu arada hotolar şahane her açıdan kapmışsın herkezi ellerine salık::tutkuy::
 
Katılım
4 Mar 2006
Mesajlar
453
evet arkadaşlar güzel bir gezi oldu canakkale den hocamız ne zaman körfeze gelse havran motor dosları olarak kendimizi yollarda buluyoruz :cat:
sağ olsun güzel bir gün gecirdik birlikte katılan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. :cherry:

bütün havran dostlarımıza ilgilerinden dolayı sonsuz teşekkürler
programlanmış bir gezi olsaydı bukadar olmazdı heralde bence:cat:
ortam güzel hava güzel hocam güzel:queen:tek kelimeyle harikaydı hocam bu arada hotolar şahane her açıdan kapmışsın herkezi ellerine salık::tutkuy::

Bütün güzellikler sizin sayenizde oluyor sayın Havran MT dostları.
Gönül ne kahve ister ne kahvehane
Gönül DOST ister kahve bahane demiş şair. Bizde dostlarımızın yanıda bulduk kendimizi.
İyiki varsınız Havran MT dostları
 
Katılım
23 Kas 2007
Mesajlar
529
Havran Motor Dostalarına ve Çanakkale Mt ye selam olsun Ankaralardan. Kulaklarım çok çınladı valla. GEziniz çok güzel olmuş, inşallah en kısa zamanda aranızda olmak dileğimle sevgiler, saygılar
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
çok güzel gezi olmuşş... GEzilerinize Çok İmreniyorum Abiler .. Bu kadarmı güzel olur bi gezi ya ... bi gün katılıcam :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
108
Havran Motor Dostları Çanakkale MT ile muhabbet ile dostlukların paylaşıldığı .herzamanki gibi bol yemeli-içmeli bir gezi daha gerçekleştirdi.Katılan ve emeği geçen tüm arkadaşlara teşekkürler.:):):)
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Hayat bu kadar güzel olur, hele insan dostlarının arasındaysa, Tebrikler.:cat:
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
285
Köftelere ve nostalji kokan BMW'lere bayıldım organizasyon süper olmuş paylaşım için teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst