evet arkadaşlar güzel bir gezi oldu canakkale den hocamız ne zaman körfeze gelse havran motor dosları olarak kendimizi yollarda buluyoruz :cat:
sağ olsun güzel bir gün gecirdik birlikte katılan bütün arkadaşlara teşekkür ediyorum. :cherry:
bütün havran dostlarımıza ilgilerinden dolayı sonsuz teşekkürler
programlanmış bir gezi olsaydı bukadar olmazdı heralde bence:cat:
ortam güzel hava güzel hocam güzel:queen:tek kelimeyle harikaydı hocam bu arada hotolar şahane her açıdan kapmışsın herkezi ellerine salık::tutkuy::
Hayat bu kadar güzel olur, hele insan dostlarının arasındaysa, Tebrikler.:cat:
sizleri de aramızda görmek isteriz.
sizlerdeki bu ani karar oldukça biraz zor İbrehim.:cherry: