herkese yorumları için teşekkürler,stres atmanın en güzel yolu çık dolaş
ya resimleri yüklerken adananın en efendisi geldi malum şahıs efendy iso mecburen ara vermek zorunda kaldım özürrrrr
özcan35 burda koy olsa hiç boş bırakmayız hep KOYlarız ama malesef en yakını 130 km o yüzden koyamıyoruz![]()