Hanımla Canımız Sıkıldı Gezisi

Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
4 gün tatil olunca insan sıkılıyor,2 gün evde pinekledik cumartesi artık dayanamadık hadi dedik köye gidelim ordanda yumurtalığa ekiple buluşmaya gidelim dedik.İşte resimler



ceyhan nehrinden bir gürünüş,aşırı yağan yamurdan suyun rengi çamur gibi olmuş







can yoldaşım



yol yoldaşım





düştük köy yollarına





doğal kaynak suyu katkısız ve buz gibi





tarihi bir yapıt ama ne amaçlı kulanıldığını bilmiyorum







ve sonunda hatun köye geldik



hemen kaynanam şalvar verdi hadi iş başına tavukları yemle sularını doldur





bizim hatunda benden kopya çekiyor ama kaynanam ona sıfır verdi





her şey doğal,


köy yerinde malum erken yatılır erken kalkılır,ertesi gün kahbaltıyı yaptık direk yumurtalık











bu hayvan çok akıllı oyuncak topu nezaman denize atsan hiç üşenmedem gidip getiriyor











yumurtalıkta Adana Mt nin cancanları ile buluştuk hasret giderdik











lokmacı olduğu nerden belli suatımın







yiyin gali yiyin,adanadan yumurtalığa balık için geldiniz hayde yumulun











biz erken geldiğimiz için ekibi beklemeden dönmek zorunda kaldık





eh bitti bu haftalık bu kadar,bizi izlemeye devam edin.Nice gezilerde buluşmak üzere.........::tutkuy::
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Gezi güzel olmuştur.... Tekerine sağlık da resimler?..............:p
 
Katılım
5 Nis 2007
Mesajlar
1,882
paylaşım için teşekkürler.
fakat tek bir tane resim eklemişsiniz.
daha bol foto olsaydı bizde görmüş olurduk
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Bu resimden sonra yengeyle beraber köprüden nehre atlayınca bütün fotoğraflar gitti mi yoksa?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Valla korkutma kardeş...Köprüden mi atladınız?.....
Canıımız sıkıldı falan da demişiniz.....
Hadi korkutma resimleri bekliyoruz....:p
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
278
sağ taraftan az bişi motorun gölgesi gzüküyor ya:)kendini göremedim
 
Katılım
6 Ara 2006
Mesajlar
227
Paylasim icin tsk. ler
Kazasiz belasiz sürüsler dilerim ikinizede.
 
Katılım
8 Eyl 2008
Mesajlar
1,788
Resimler için teşekkürler. Bu arada Şalvarda yakışmış :)

Sondan ikinci fotoğrafta kayınpeder sanırım sana taviz vermiyor :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya resimleri yüklerken adananın en efendisi geldi malum şahıs efendy iso mecburen ara vermek zorunda kaldım özürrrrr
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
herkese yorumları için teşekkürler,stres atmanın en güzel yolu çık dolaş
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
2,248
abi ya şalvarlı halin çok hoş olmuş:) şalvar üstü dizlik falan kullandınmı hiç? benim aklıma geldi nasıl olur acaba:D rahat bi sürüş yeni bi moda:))
 
Katılım
26 Kas 2008
Mesajlar
1,468
Ne güzel gezi olmuş.:cat:

Ceyhan nehri Sakarya nehrine benzemiş orasının rengide hep çamur gibidir.

Bu arada şalvarda pek yakışmış.:)

Paylaşım için teşekkürler oraları gezmiş gibi olduk.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alptunay,gençkaptan,kuthuck ne sabırsızsınız attık işte resimleri,

yorumlayan herkese teşekkürler,will chorlu canın sıkıldımı sende çık dolaş tavsiye ederim,hemen sıkıntını alıyor
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Tem 2008
Mesajlar
410
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Gezi Harika,İmrendim...Özellikle Su tavukları besleme ve köpekle oynama bölümü çok hosuma gıttı,Tam bir hayvanseerım...Tebrıkederım sızlerı harıka ınsanlarsınız..a
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst