Hanımla Canımız Sıkıldı Gezisi

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ara 2008
Mesajlar
325
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok güzel gezi olmuş abi,

Birşey sormak isterim dr 800 Herzaman aklımda,özlemlerimdedir...

Her ne kadar bu aralar çok daha hafif bir 250-400 cc makina arıyor olsam da;

Çok klasik bir sorudur kusuruma bakmayın...

Yakıtı nasıl merak ediyorum.
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler barışım,yunusum yengen illaki okuyor,ama onun canı değil benim canım sıkılınca gidiyorum
amin iskenderunlum cümlemizin

enduromania kardeş 100 km ye 4 litre yakıyor tabi kasmadan 80-90 ile gidersen,üstüne çıkarsan içmez direk yer
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2008
Mesajlar
978
cengiz abi biz calisalım siz gezin ,ohhhh kıskandım valla, emeginize saglık cok guzel bir gezi olmus
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok doğal ve hoş resimler olmuş,köye ait resimlerde güzel..tebrik ederim abi :rendeer:
 
Katılım
6 May 2007
Mesajlar
1,034
güzel gezi emeğine sağlık.abi ceyhan nehri yağmurdan dolayı değil her zaman öyle bulanık akıyor
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819


yengaaaaa...:psenin kocen var ya bir melekkkk asla değilll....:ptakip et...napıyor ne ediyor...nörüyo bu herif....motor ayağına nerelerde fink atıyor yengea lütfen takip ediniz...benden söylemesi...:queen:

saygı ve sevgilerimle...Allah mutluluğunuzu daim etsin...:rendeer:
 
Katılım
14 May 2008
Mesajlar
10,340
Abi güzel gezi olmuş :rendeer:Hayırdır yenge köprüden atlamaya teşebbüs etmiş.:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
teşekkürler arkadaşlarım,

mete bacanağım geçen arkamda sarışın birt artçım vardı hatun görmedi çünükü resim koymam o kadar enayi değilim:p

korkutum250 teşebbüs ettide zor ikna ettim teş taş alırsam atlamam dedi bende okey dedim ilk köyden bulduğum taşı aldım verdim (çakıl taşı):p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete bacanağım geçen arkamda sarışın birt artçım vardı hatun görmedi çünükü resim koymam o kadar enayi değilim:p

bacanak her gördüğümüm bıyıklı dayım değil...:p

bu dediğin artcı sarışın bizim Şükrü abi değilmiydi ya...sende he...:queen:


 
Katılım
28 Mar 2005
Mesajlar
165
Güzel gezde sırasıyla dikkatimi çekenler ; Motosiklet, Doğa, Köy, Salata, Balık. :)
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
metehanım bacanağım,beni bu sarışın bonbayamı layık gördün,seni esefle gınıyorum esef kim dersen bende tanımıyorum:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst