Hanımla Canımız Sıkıldı Gezisi

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
"gözünüz gezi, dostluk ıvır zıvır görsün "diyenlerin gözüne girsin :)

harikasınız...
bu hafta sonu tek kişilik öyle bir gezi planı yapmaya çalışıyorum. bakalım, belki kurtlarım dökülür biraz. kısacası kıskandım yahu :p
 
Gaziantep İl Temsilcisi
Katılım
10 Mar 2006
Mesajlar
1,529
güzel kareler cengiz abi şalvarda yakışmiş yanı...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Eee geçti mi bari sıkıntınız ? :p Allah ağzınızın tadını bozmasın... :rendeer:
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
ya resimleri yüklerken adananın en efendisi geldi malum şahıs efendy iso mecburen ara vermek zorunda kaldım özürrrrr

ara mı verdin biz niye farketmedik o arayı giderken bi kalktın onu mu diyosun yoksa yemek arasını mı diyosun abi :cherry:

ellerine sağlık söylene söylene yapmışsın sonunda :rendeer:
 
Katılım
14 Nis 2008
Mesajlar
5,242
Cengizim seni şiddetle kınıyıyorum, gezmeye gidiyorsun ve bizi çağırmıyorsun ama bizden kurtuluş yok biz işte böyle peşinden geliriz :mrgreen:
Sendeki fotolar başka bir güzel, ellerine sağlık :cat:
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
çok gzl gezi olmuş sende benim kafadansın aynen bende öle esince hanımla rota belirlemeden gidiyom km olsun diye :) paylaşım için saol
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
93
ne güzel yengeyle gezmişsiniz,

hanımı motosikletle gezmeye bi ben alıştıramadım galiba:pale:
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yorumlar için teşekkürler herkese,

tubiş motora binilirde sıkıntı geçmez olurmu hiç,kontağı açar açmaz geçti:)

muzafferim daha gezilerimiz bitmedi yeni başlıyor solo gezi olcek:mrgreen:

demirim gürselim hala yiğidim ama kaynana kapatma yapıcam deyince her köye uyarım,sen yengeye sor bakim kapatmayı biliyormu:p

maximus ipin ucunu baştan sıkı tutacaktın bu saatten sonra biraz zor senin için
 
Katılım
14 Nis 2009
Mesajlar
47
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hem gezi güzel olmuş, hem de ziyaret yerinde olmuş.
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Olay budur:cat: Canınmı sıkıldı bas marşa yürü nereye olduğunu bilmeden:)

Bizde burda Koy Koy dolaşıyoruz işte canımız sıkılınca:p
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
2,490
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
özcan35 burda koy olsa hiç boş bırakmayız hep KOYlarız ama malesef en yakını 130 km o yüzden koyamıyoruz:p
 
Katılım
21 Şub 2009
Mesajlar
285
cengiz abi bize kötü örnek olacan hanımların her canı sıkıldığında gezimi yapacaz yani... bunların canının sıkkıntısı hiç bitmezki işimiz zor yenge okumuyor dur inşallah :):)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
Cengizim güzel gezmişsiniz... yumurtalıkta balıkta kapak olmuş valla :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst