Ben Varsa Honda Alayim Abİcİm Elİnde Varsa
kızlar yolda porsche mi görseler "aa bakın" derler yoksa ducati mi????:silent:
:cyclopsan ..hayalle alakalı olandı demiSelçuk1981;503055' Alıntı:ünlü bir şairin bir sözü vardıya..![]()
ben hiç bir zaman kız bakıyor diye motora binmiyorum. keyif aldığım için biniyorum . onun için kimin ne dediği önemli değil. herzaman motoru seçerim.
ben hiç bir zaman kız bakıyor diye motora binmiyorum. keyif aldığım için biniyorum . onun için kimin ne dediği önemli değil. herzaman motoru seçerim.
ikisinide almazdım.