Hangisini alırdınız?(resim)

Hangisini alırdınız?


  • Kullanılan toplam oy
    313
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
mantıklı olursak porche yi..
satıp 3 tane ducati alabilirim :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
öle bı sansın yoksa ama:)
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
kimse bize porsch veya ducati vermezde maksat hayal kurmak işte . çocukken sorardım kendıme çok param olsa ne alırım diye onun gibi oldu.
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
porche satıp 1000rr+vfr 800+600rr+cbf 600ABS+VTX 1300S almak daha mantıklı görünüyor . bunların hepsini alsak bile geriye para artıyor sanırım onada iyibir koruma alınır. yinede artarsa birtane opel astra al ohh:queen:
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
porche satıp 1000rr+vfr 800+600rr+cbf 600ABS+VTX 1300S almak daha mantıklı görünüyor . bunların hepsini alsak bile geriye para artıyor sanırım onada iyibir koruma alınır. yinede artarsa birtane opel astra al ohh:queen:

kAlanı da benzine artık :p
 
Katılım
14 Şub 2006
Mesajlar
291
kızlar yolda porsche mi görseler "aa bakın" derler yoksa ducati mi????:silent:
 

edy

Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,024
ben hiç bir zaman kız bakıyor diye motora binmiyorum. keyif aldığım için biniyorum . onun için kimin ne dediği önemli değil. herzaman motoru seçerim.
 
Katılım
18 Eyl 2005
Mesajlar
111
tartışmasız porsche çünkü ne kdr motor manyağıda olsam ducati ye o kdr para vercek halim yok =) aslanlar gibi porshe orda yatarken gerçi benzinini karşılayamayız ya olsun satıp ii bi araba ve gzl japon bi motor alabilirim =)
 
Katılım
16 Tem 2006
Mesajlar
136
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tabiki porsche...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst