- Katılım
- 30 Ara 2005
- Mesajlar
- 186
kızlar yolda porsche mi görseler "aa bakın" derler yoksa ducati mi????:silent:
dostum senin bu soruna neden arkadaşlar kişisel görüşlerini soruya tam cevap vermek yerine dahada kişiselleştirerek kendi kişisel seçimlerinden bahsetmişler anlayamadım,
güzel bişeye değinmişsin, porsche'a bakarlar tabi ki maalsef =)
bu arada arabayı alır satar 10 motor alırım diyenlerede hayalin hesabını yaparsan hayali verende bi çok hesap yapar veriglerdi flnda flaandı derken hiçbişey alamayabilirisn =):cat::rendeer::queen: