Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

  • Aprilia

    Oy: 15 0.7%
  • Asya

    Oy: 45 2.1%
  • Bmw

    Oy: 39 1.8%
  • Ducati

    Oy: 6 0.3%
  • Gilera

    Oy: 14 0.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 8 0.4%
  • Honda

    Oy: 528 24.5%
  • Hyosung

    Oy: 144 6.7%
  • Jawa

    Oy: 6 0.3%
  • Jinlun

    Oy: 17 0.8%
  • Kanuni

    Oy: 124 5.8%
  • Kawasaki

    Oy: 77 3.6%
  • Keeway

    Oy: 42 2.0%
  • KTM

    Oy: 15 0.7%
  • Mobylette

    Oy: 15 0.7%
  • Mondial

    Oy: 234 10.9%
  • Motoran

    Oy: 10 0.5%
  • Peugeot

    Oy: 9 0.4%
  • Piaggio

    Oy: 20 0.9%
  • Ramzey

    Oy: 39 1.8%
  • Regal Raptor

    Oy: 31 1.4%
  • Skyteam

    Oy: 2 0.1%
  • Suzuki

    Oy: 109 5.1%
  • SYM

    Oy: 25 1.2%
  • Kymco

    Oy: 48 2.2%
  • Triumph

    Oy: 3 0.1%
  • Vespa

    Oy: 7 0.3%
  • Yamaha

    Oy: 325 15.1%
  • Zealsun

    Oy: 15 0.7%
  • Diğer Markalar

    Oy: 125 5.8%
  • TVS

    Oy: 32 1.5%
  • Bisan

    Oy: 24 1.1%

  • Kullanılan toplam oy
    2,153
Katılım
27 Ara 2007
Mesajlar
234
vallahi bir tane mondial 150 zat tımız var başka yok ama tıkır tıkır çalışıyor
 
Katılım
18 Ağu 2009
Mesajlar
44
mondial pazarda 3.lüğü elde etmiş:) bide yetkili servisleri biraz müşterilerine iyi davransa, süper olacak ama neyse... bendede 150 zc var. şimdilik önemsiz bikaç problem yaşadım ama motorunda bi problem çıkmadı. inşallahta çıkmaz...
 
Katılım
3 May 2009
Mesajlar
367
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mondial 150 hs kullanıyorum memnunum ama servislerinden değil.
 
Katılım
6 Ağu 2009
Mesajlar
1
bende kanuni bobcat var, 4 sene iyiydi ama şimdi sorunların ardı arkası kesilmio:pale:
 
Katılım
26 Haz 2009
Mesajlar
374
tvs apache, muhatab bulunamayan dandik markalar hep sorunlu sevis dedikleri derme çatma deneme yanılma tabıkı.
 
Katılım
13 Nis 2005
Mesajlar
4
4 aydır dragstar 650 classıc kullanıyorum gayet mennunum ama bu aralar kışlık bakımlarını yapıp kış uykusuna yatırmak zorundayım...
 
Katılım
10 Ara 2007
Mesajlar
122
2 tane motorum var.
1- Mondial UAG 125 (şu an bunu kullanıyorum)
2- Peugeot Trekker (Evde yatıyor 10 yıllık motor. Biraz masref etmem lazım)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst