Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Suziki Yamaha Mondial Kullanıyorum
Motosiklet Hastasıyım
ıntruderi Gördüm Sanki şahane Bir Kadın Görmüş Gibi Heyecanlandım Yuh Dersiniz Belki Ama Aşık Oldum Bazen Dakikalarca Seyrediyorum
Dragstarı Bir Borca Karşılık Aldım Adam Remus Marka Bir Eksoz Takmış Ben Böyle Mest Eden Bir Ses Daha Duymadım En Sevdiğim şarkı Bu Sesin Yanında Gıcırtı Kalır
Mondial Aldım Bi Tanede Sukıtırlardan Kısa Mesafelerde Sırf Tıngır Mıngır Gideyim Diye Aldım Birde 15 Liralık Benzin Koydum Benzin Göstergesi çıldırdı Fule Geldi Bende Yolda 200 Lira Bulmuş Gibi Sevindim 15 Liraya Ful Olunca Bi Sevindim Anlatamam
Biri Demiş Ki 2 Ayrı Motoru Napar Insan Bende 3 Tane Var Yemin Ederim Bitanede Honda Cbf 150 Alasım Var Ki Sormayın Ince Narin Ama Agrasif çizgisine Hayaran Oldum Az Yakışıda Cabası Imkanım ömrüm Olduğu Sürece Motosiklet Almaya Devam Edicem
Saygılar Sevgiler
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1993 Model Suzuki DR 800 kulanıyorum,bu arada 2005 model 0 aldığın jinlunu da eskitti jinlun gitti hala suziyi kullanıyorum eskimiyor tamir istemiyor bakım istemiyor,