Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

Hangi marka motosiklet kullanıyorsunuz?

  • Aprilia

    Oy: 15 0.7%
  • Asya

    Oy: 45 2.1%
  • Bmw

    Oy: 39 1.8%
  • Ducati

    Oy: 6 0.3%
  • Gilera

    Oy: 14 0.7%
  • Harley-Davidson

    Oy: 8 0.4%
  • Honda

    Oy: 528 24.5%
  • Hyosung

    Oy: 144 6.7%
  • Jawa

    Oy: 6 0.3%
  • Jinlun

    Oy: 17 0.8%
  • Kanuni

    Oy: 124 5.8%
  • Kawasaki

    Oy: 77 3.6%
  • Keeway

    Oy: 42 2.0%
  • KTM

    Oy: 15 0.7%
  • Mobylette

    Oy: 15 0.7%
  • Mondial

    Oy: 234 10.9%
  • Motoran

    Oy: 10 0.5%
  • Peugeot

    Oy: 9 0.4%
  • Piaggio

    Oy: 20 0.9%
  • Ramzey

    Oy: 39 1.8%
  • Regal Raptor

    Oy: 31 1.4%
  • Skyteam

    Oy: 2 0.1%
  • Suzuki

    Oy: 109 5.1%
  • SYM

    Oy: 25 1.2%
  • Kymco

    Oy: 48 2.2%
  • Triumph

    Oy: 3 0.1%
  • Vespa

    Oy: 7 0.3%
  • Yamaha

    Oy: 325 15.1%
  • Zealsun

    Oy: 15 0.7%
  • Diğer Markalar

    Oy: 125 5.8%
  • TVS

    Oy: 32 1.5%
  • Bisan

    Oy: 24 1.1%

  • Kullanılan toplam oy
    2,153
Katılım
3 Nis 2006
Mesajlar
124
tüm motorlarım Honda idi , halen honda

Onda Bunda Şundadır , Şunda Bunda HONDADIR diye boşa dememişler :)
 
Katılım
11 Tem 2006
Mesajlar
991
Şimdilik Kanuni Caracal 200 satınca Hyosung GT 250 R olacak inşallah...:cat:
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Çin malı scooter ımı trafikten men edip HURDASINI :pr: servise satarak Ramzey 125 aldım . Genel olarak iyi...
Çin scooter ı olanlara Allah sabır versin ..
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
5 yıl sym mio100 ve 2 haftalık SYM GTS250 çok çok çok çok çok memnunum :) :)
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
alırsam honda düşünüyorum ama belki suzukide olabilir ama honda olur galiba =)
 
Katılım
6 Ağu 2010
Mesajlar
34
Tüketici olarak bana en az zararı dokunacak olan marka mantığında Honda... Türkiye'de hem kanun koyucuların aymazca izledikleri politikalar yüzünden, hem de biraz da şirketlerimizin de elini yeterince taşın altına sokmaktan imtina ettiklerini de düşündüğümden bu yorumu yapıyorum. Bundan bir önceki motorum olan Honda NX4 Falcon, madem Euro normlarına uyumsuzluğundan dolayı ülkemize getirtilmeyecekti.

Neden bu kadar kısa vadede tezgahta kaldı? Ben "Tam aradığım uzun vadeli enduro motorumu buldum!" diye sevinirken ortalıktan kayboldu. Neden uyarılmadık?

En büyük hatayı bence Honda yapmakta ve hala ÇİFT SİLİNDİRLİ ve 1.000 cc. lik ağabeyinin yapısına sahip Honda Varadero 125cc. yi Türk tüketicisinin hizmetine sunmuyor? Belki ben pahalı olacağını bildiğim halde "kaliteli ve UZUN vadede şehirde, hafta sonu gezilerimde göğsümü gere gere, UZUN yıllar boyu, arkamda nasılsa Honda'nın yaygın servis ve parça deteği var." diyebileceğim bir model istiyorum.

Yani efsane Africa Twin ve Transalp gibi bir istikrar abidesi istiyorum çeyrek asır kullanilebilen. Honda Türkiye, artık bu tüketici refleksini okumalıdır bence...

Gene de otomobil deki seviyeye ulaşmasını canı gönülden dilediğim motosiklet sektöründe kötünün iyisi diyebileceğim. "Honda" yı tikledim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst